VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2774854
t4b schreef:Heeft er iemand een schema van golf 3 variant iso stekker?

Dit komt er uit de auto:

- geel/rood Dikke draad
- bruine Dikke draad (massa?)
- rood/bruine Smalle draad
- grijs/blauwe Smalle draad

Speakers aansluiten op iso stekker is geen probleem, die bedrading moet ik allemaal nog zelf trekken.
Foto is misschien handiger? met een multimeter kan je evt checken of geel/rood en rood/bruin constante en/of geschakelde plus zijn.
#2802884
Ik weet niet of het al eens eerder besproken is maar bestaat er ook zoiets als een 2-din radio waarop je ook wat info over de auto kan zien ? Eigenlijk een beetje hetzelfde als in de golf 7 maar dan zou ik het graag in de Golf 4 willen dus iets in de richting van olie temp, banden druk noem alles maar op bestaat zoeits oem of aftermarket of zoek ik het nu echt tever haha.
#2802916
MartinHeijden schreef:Ik weet niet of het al eens eerder besproken is maar bestaat er ook zoiets als een 2-din radio waarop je ook wat info over de auto kan zien ? Eigenlijk een beetje hetzelfde als in de golf 7 maar dan zou ik het graag in de Golf 4 willen dus iets in de richting van olie temp, banden druk noem alles maar op bestaat zoeits oem of aftermarket of zoek ik het nu echt tever haha.
Heb je luchtdruksensoren in je wielen zitten dan?
Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Polo 2016 start niet

Auto is uitgelezen met vcds. Daar kwam niks bijzon[…]

VW Arteon DSG in noodprogramma

Kenners die mij hierbij wat informatie over kunnen[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]