VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door VW-Borne
#2605899
Beste VW owners!

Al enige tijd worden er veel auto's gestolen en nadat onlangs een BMW van een kennis is gestolen heb ik een nieuwe site opgericht voor het melden van gestolen voertuigen. Denk hierbij aan auto's, motoren en vrachtwagens van alle merken.

Het doel van de website is om gestolen voertuigen, door extra informatie te verspreiden en het delen via social media, meer onder de aandacht te brengen en zo een positief resultaat te bereiken.

Ik weet niet of het tegen de regels van het forum is en vandaar dat ik ook (nog) geen link hier heb vermeld.
Mocht een moderator meelezen en het goedkeuren, zal ik de website vermelden. :thanx:

**edit**
De site is http://www.gegapt.nl en op http://www.facebook.com/gegapt.nl kun je ons volgen.

Groeten,

Erik


Afbeelding
Laatst gewijzigd door VW-Borne op 10 nov 2014 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door VW-Borne
#2607691
Dutchstorm, dat klopt helemaal en zo zijn er ook meer kranten en fora voor Volkswagens. :tu:

Echter op de site die je aangeeft worden bijna geen foto´s geplaatst en aangezien niet iedereen gelijk een beeld heeft bij een bepaald model auto, is dit van groot belang.
door akkerakker
#2775373
nr platen gestolen vw golf 4 color metal black bjr 2000 1.4 ltr plaat nr --- 62-dt-zv---- in nov 2016 is dit gebeurt ik heb geen intresse wie ze heeft alleen oppassen by aan koop vw van dit jaartal
Gebruikersavatar
door maurice
#2817954
Is dit nog actueel? Zo niet sluiten wij dit topic. Graag binnen 24 uur een antwoord anders wordt dit topic gesloten.
Gebruikersavatar
door mano
#2817966
Domeinnaam staat ter overname.
Laatst actief 28 juli 2018.
Totaal aantal berichten vanaf 2006: 97.

Case closed.
Relais voor groot-licht ?

Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voorstaat. Kun […]

waarde bepaling

Beetje rondkijken op de websites waar ze auto's te[…]

Heb het op de + en - polen gezet.

Lane assist pas bij 80km/h?

dat gaat zeker niet veranderend :-) de auto produc[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Dealer net gebeld……ik had gewoon 2 jaar fabrieksga[…]

navigatie MIB2

Er komt geen nieuwe meer uit. Die voor de High i[…]

Rijbereik wordt berekend aan de hand van het verbr[…]

T roc meer geluid willen horen

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Stage 1 […]