- 01 apr 2019 17:47
#2817556
Ok moet het even hier vragen wie weet hebben jullie het antwoord
Ik wil bij mijn vrouw de motor ombouwen van een 1.0 ( 1998 ) naar een 1.4 16V ( 2000 ) uit een LUPO
Wat ik zo kan zien zijn de ophangpunten en bak en alle aanbouw er omheen het zelfde
echter het volgende weet ik dus niet zeker
1: Aandrijfassen zijn die het zelfde ?
2: Heb ik buiten de ECU en de IMMO ook het toerentellen klokkenpaneel ( combi ) nodig ivm code?
3: Aangezien deze geen gedeelde draadboom hebben zoals VW Golf 3 wel heeft neem ik aan dat ik de HELE kabelboom moet ombouwen ?
4: Past het dashboard met kachelunit uit een LUPO in een AROSA
kenteken lupo : 84-FG-FG https://autorapport.finnik.nl/kenteken/84-FG-FG
Kenteken Arosa : TH-GL-16 https://autorapport.finnik.nl/kenteken/TH-GL-16
Ik wil bij mijn vrouw de motor ombouwen van een 1.0 ( 1998 ) naar een 1.4 16V ( 2000 ) uit een LUPO
Wat ik zo kan zien zijn de ophangpunten en bak en alle aanbouw er omheen het zelfde
echter het volgende weet ik dus niet zeker
1: Aandrijfassen zijn die het zelfde ?
2: Heb ik buiten de ECU en de IMMO ook het toerentellen klokkenpaneel ( combi ) nodig ivm code?
3: Aangezien deze geen gedeelde draadboom hebben zoals VW Golf 3 wel heeft neem ik aan dat ik de HELE kabelboom moet ombouwen ?
4: Past het dashboard met kachelunit uit een LUPO in een AROSA
kenteken lupo : 84-FG-FG https://autorapport.finnik.nl/kenteken/84-FG-FG
Kenteken Arosa : TH-GL-16 https://autorapport.finnik.nl/kenteken/TH-GL-16
VW MK3
2.0i 16v ABF engine (Ibiza Cupra 2 '99) with CDA gearbox
Simons Group A Exhaust System,
with sport Cat and 4-2-1 spaghetti exhaust manifold
Tuned by Stefan Baggen: ecu-solutions.com
2.0i 16v ABF engine (Ibiza Cupra 2 '99) with CDA gearbox
Simons Group A Exhaust System,
with sport Cat and 4-2-1 spaghetti exhaust manifold
Tuned by Stefan Baggen: ecu-solutions.com