VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen VWForum archief
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door hummer
#2825452
Ik moet sinds een paar dagen steeds inloggen. Wachtwoord en inlognaam het vinkje van wachtwoord onthouden verdwijnt steeds.

Alles al een keer opgeschoond geen resultaat.
door Mari
#2825454
Hoe heb je de boel opgeschoond?

Vermoed dat je browser een probleem heeft met het VWForum.nl-cookie, vaak is het verwijderen van cookies de oplossing. Een handig tooltje daarvoor is CCleaner, daarmee kan je eenvoudig je cookies verwijderen (en nog veel meer rommel die je niet nodig hebt) en je kan ook aangeven welke cookies je bewaard wil hebben (bijvoorbeeld die van het VWForum.nl-forum ;-) )
Gebruikersavatar
door hummer
#2825479
Mari schreef: 02 apr 2020 17:35 Hoe heb je de boel opgeschoond?

Vermoed dat je browser een probleem heeft met het VWForum.nl-cookie, vaak is het verwijderen van cookies de oplossing. Een handig tooltje daarvoor is CCleaner, daarmee kan je eenvoudig je cookies verwijderen (en nog veel meer rommel die je niet nodig hebt) en je kan ook aangeven welke cookies je bewaard wil hebben (bijvoorbeeld die van het VWForum.nl-forum ;-) )
Ik ken dat tooltje moet je wel voorzichtig mee zijn. Trouwens nu werkt alles weer normaal . Vreemd ....
door Mari
#2825491
... zal eerder aan de install zelf gelegen hebben... gebruik CCleaner al jaren, nooit wat vreemd meegemaakt...
Gebruikersavatar
door hummer
#2825508
Mari schreef: 03 apr 2020 19:23 ... zal eerder aan de install zelf gelegen hebben... gebruik CCleaner al jaren, nooit wat vreemd meegemaakt...
Mensen die niet weten wat ze doen en zelf dingen inschakelen of uitschakelen kunnen veel schade aan een install.
Zelf gebruik ik dit programma niet meer. En niet om bovenstaande redenen. Maar ik wel een paar keer voor kennissen een PC opnieuw moeten installeren na gebruik van dit programma.
Welke I.C.E. heb ik?

Dank, al zoekend kom je termen tegen als MIB2, MIB[…]

waarde bepaling

Dank u voor de tips. Dan zal ik hem binnenkort toc[…]

En toch werkte het prima (ja, getest :P)

Stuur en stoelverwarming

... denk dat het slim is de auto eens uit te laten[…]

navigatie MIB2

Dat er een kaartje in zit waarop V18 staat zegt na[…]

Probleem opgelost, bleek inderdaad de module on de[…]

Echt alle kabels? Dat word een flink klusje zijn[…]