VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2827304
Hallo allemaal,

Mijn golf 3 1,8 automaat heeft pas een nieuwe accu omdat de vorige spontaan overleed. Sinds een paar dagen valt het toerental weg net nadat ik gestart heb en weg rijd. Gister viel de hele motor zelfs uit. Gelukkig kon ik hem daarna wel starten en gewoon verder rijden. Iemand een idee waar ik moet zoeken?

Mvg
#2827337
Lastig oordelen zo. Kan van alles zijn maar eerder een soort van regeling die met koud niet goed werkt. Misschien temperatuur sensor niet lekker waardoor die wat moeite heeft. Misschien eens starten even wat gas geven dan pas in de versnelling zetten? Misschien dat het helpt
#2827360
Nou die keer dat hij afsloeg was met redelijk warme motor. Ik had eerder een vastzittend klepje in het luchtfilter huis (ik weet niet meer dicht of open) waardoor koude start niet/slecht ging. Dit hele mechanisme heb ik nu gesmeerd dus even kijken of dat weer op speelde!! De auto is vorige week uitgelezen en er waren toen geen meldingen. Onlangs versnellingsbak olie gewisseld. Er zit in een te zware accu in. Ik meld me (wrs niet zo binnenkort) weer als ik er niet uit kom!! Thanks!

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]