- 28 jun 2021 03:16
#2833915
Hallo mensen.
Ik ben in bezit van een 150pk v5 (motorcode AGZ).
Nu lijkt het me interessant om de auto te laten chippen. Ik ben er bewust van dat de vermogenswinst matig zal zijn. Bij meerdere zaken geïnformeerd en ze beloven tussen de 15-25 PK winst. Ook een gereduceerd brandstofverbruik. Ik vind het geen verspilling van geld dus ik wil het wel doen. Alleen vraag ik me af of de motor nou meer gaat slijten.. sowieso zit er meer druk op de auto met meer vermogen, maar de Golf IV V5 heb je ook in 170pk uitvoering. Is mijn blok, wat wel iets anders is, ook in staat deze 170pk goed aan te kunnen? Of is het niet slim en zal chiptuning wel degelijk slijtage kunnen opleveren, en moet ik het dus voor gezien houden?
Ik ben in bezit van een 150pk v5 (motorcode AGZ).
Nu lijkt het me interessant om de auto te laten chippen. Ik ben er bewust van dat de vermogenswinst matig zal zijn. Bij meerdere zaken geïnformeerd en ze beloven tussen de 15-25 PK winst. Ook een gereduceerd brandstofverbruik. Ik vind het geen verspilling van geld dus ik wil het wel doen. Alleen vraag ik me af of de motor nou meer gaat slijten.. sowieso zit er meer druk op de auto met meer vermogen, maar de Golf IV V5 heb je ook in 170pk uitvoering. Is mijn blok, wat wel iets anders is, ook in staat deze 170pk goed aan te kunnen? Of is het niet slim en zal chiptuning wel degelijk slijtage kunnen opleveren, en moet ik het dus voor gezien houden?