VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Thamazigh
#2833954
Beste,

Ik heb een Golf 7 uit 2015. Een week geleden ben ik er op vakantie mee gereden naar zuid Frankrijk, eenmaal daar aangekomen gaf de auto aan dat de koelvloeistof leeg is, Ik heb dat bijgevuld, een paar dagen daarna gaf die dat weer aan. Daarna heb ik gemerkt dat de koelvloeistof lekt, ook wanneer de auto stil staat (geparkeerd), dus als ik de koelvloeistof in de avond vul, is die in de ochtend weer helemaal leeg.
Op de terugweg naar Nederland, heb ik ong om de 3 uur de koelvloeistof moeten bijvullen, tot ik in de buurt was van Brussel, toen moest ik ong om de kwartier bijvullen.
Ik wil de auto zaterdag naar een garage brengen. Maar heeft er iemand een idee wat hier aan de hand is?
Want de auto lijkt soms koelvloeistof te lekken alleen als die stilstaat. Soms duurt het een hele dag rijden voordat ik moet bijvullen, soms een half uur.

Alvast bedankt voor jullie reacties!


Update:
Golf VII 1.6 TDI Diesel 77 kW 1598 cc 4 cilinders
Laatst gewijzigd door Thamazigh op 02 jul 2021 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door JUUL
#2833967
Nergens kvs druppels op de grond? Zo niet zou je een CO2 test kunnen uitvoeren aan je kvs. In het geval dat er geen lekkage te zien is kan het zijn dat het via de kop het blok in lekt. Er zit altijd druk in het systeem na een rit, dit zou verklaren waarom het niveau ook zakt bij stilstand.

Bij een 2.5 liter diesel een nieuwe motor ingebouw[…]

OEM webshops

Hallo allemaal, Welke NL of Duitse websites bevel[…]

Tiguan dashboard lampjes

ik kan hier n hele verhaal gaan schrijven maar als[…]

... ken ik niet, zal een universele tool zijn... l[…]

Dat is niet de originele ledstrip. Ledstrip is ook[…]

Goedemiddag mede-forumleden, Hierbij wil ik meze[…]

Klopt. Brandstoffilter vervangen is een eitje. Ik […]

Helix subwoofer Golf 8 variant

Ik heb zelf zo systeem laten inbouwen. Alle boxen […]