VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Bombom
#2832955
Ik wil dus spatbordverbreders installeren. Een verkoper vertelde mij dat er verschil zit tussen de GT/GTI golf 3 en de "gewone" golf 3 dus dat de setjes die hij aanbood niet zouden passen. Klopt dat? Ik heb geen GT/GTI model...
Gebruikersavatar
door JUUL
#2832959
De aansluitingstukken van de wielkast naar de stootlijsten zijn idd anders, voor de rest passen ze gewoon. Dan zou je een setje GT/GTI stootlijsten erbij moeten halen.

Let op: 3drs en 5drs zijn niet uitwisselbaar. De achterste verbreders van de 5drs is een stuk lager/korter dan 3drs :tu:
Gebruikersavatar
door Bombom
#2834162
Volgens de verkoper die volgens mij keek naar het vin nummer bezit ik toch een GT model. Hoe kan ik dat zien?

Ik zou sowieso graag eens willen weten welke opties er destijds zijn toegevoegd bij aanschaf. Het staat in het boekje (in codes) wat ik er bij heb maar waar vind ik de optielijst uit die tijd?
Gebruikersavatar
door JUUL
#2834171
MK3 GT heeft een 1.8 ADZ of ABS motor met 90pk of een 1.6 AFT crossflow motor met 101pk. Veder zit er vaak een aparte interieur in met hoofdsteunen voor en achter. Als het om een "GT Special" uitvoering gaat vind je hier een sticker van op de C-stijl aan de carrosserie. Maar ja....het kan ook zijn dat een of meer van deze onderdelen in de loop der tijd vervangen zijn, dus hier heb je geen garantie op.

P.S: Post een foto van de sticker in de kofferbak of boekje, kan ik de opties voor jou uitzoeken :tu:
Gebruikersavatar
door Bombom
#2834187
Zit er verschil in de bumpers? Want ik heb voor- en achterbumper gekocht van een golf 3 met kleinere motor, dacht 1.4 liter. Deze wilde ik laten spuiten met de rest mee, eventueel voorbumper kentekenplek dichtplamuren...
Gebruikersavatar
door JUUL
#2834201
Bij deze de optielijst voor jouw auto. Mocht er iemand nog zijn opties willen opzoeken klik hier :mrgreen:

X2C = National sales program the Netherlands
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
C5Y = Alloy wheels 8J x 18 ( <--- ik twijfel of dit klopt :LOL: )
G0E = 4-speed automatic transmission
H4V = Tires 175/70 R14 88H
J1L = Battery 280 A (60 Ah)
M59 = 4-cylinder gasoline engine 1.8 L/66 kW Monomotronic, cat. conv. a. MVEG 2/EU 3Dbase engine is T5C
Q1W = Standard front seats with integrated storage trays
1AG = Nine-inch power brake
1G6 = Space-saving spare wheel
1MZ = Steering wheel for air bag system
1NG = Center wheel trim
3AD = Right exterior mirror: convex, adjustable from inside
3BR = Left exterior mirror: non-speherical, adjustable from inside
T5C = 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 051.2
3S0 = Without roof rails/roof load rack
3U1 = Foldable trunk cover
0G2 = Selector lever
8QM = Key for locking system
8L3 = Roof antenna
1H1 = Load-sensitive proportioning valve
1KB = Drum brakes, rear
1LL = Disc brakes, front
3YH = Door pockets, front
1BA = Standard suspension/shock absorption

Verder zie ik op de sticker dat je kleurcode LC6P is. Ik heb een GT Special gehad in dezelfde kleur :wacky:

Zo gekocht:
2013-01-06 09.34.31.jpg
2013-01-06 09.34.31.jpg (1.42 MiB) 929 keer bekeken
2013-01-06 09.36.14.jpg
2013-01-06 09.36.14.jpg (1.1 MiB) 929 keer bekeken
Uiteindelijk zo geworden:
IMG-20130711-WA0038.jpg
IMG-20130711-WA0038.jpg (77.52 KiB) 929 keer bekeken
20131222_152704.jpg
20131222_152704.jpg (3.21 MiB) 929 keer bekeken
Gebruikersavatar
door Bombom
#2834213
Toen ik hem kocht zaten er gewoon stalen velgen onder ik dacht 15 inch. Maar wat daar staat aan velgen en banden is toch sowieso niet matchend?
Is die database wel betrouwbaar?

Ik heb gewoon een auto met weinig opties, dus kan er ook niet veel stuk 😋

De dakantenne heb ik zelf ge-delete..

Ik vind het een leuk kleurtje, helemaal met van die top Gear achtige donkerblauwe wolken momenten.

Maar kan ik nu aan de hand van het feit dat ik een adz motor heb, opmaken dat ik een gt bezit?

:tu: :tu: :tu:
Gebruikersavatar
door JUUL
#2834214
Houd er rekening mee dat er wellicht een hoop aan de auto is veranderd sinds hij eind jaren 90 van de band afrolde. De opties van mijn huidige auto kloppen volgens de database wel. Een ADZ is in meerdere modellen geleverd, een 1.6 met 75pk kan geen GT zijn dus. Maar het kan ook zijn dat de oorspronkelijke eigenaar bepaalde opties niet heeft aangevinkt ten tijde van de bestelling. Naar mijn weten heeft een GT schijfremmen achter, deze heb je niet. Of klopt dit ook niet?
Update navigatie Tiguan

Verkeerde update gedownload?

Ik vermoed dat er vanuit de power supply control u[…]

Probleem met lege accu is opgelost. Het bleek toch[…]

oliedruk is te laag maar de pomp sluiten ze uit? V[…]

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]

Ja gaat prima. Vorig jaar ook aangepast in de spie[…]

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]