VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Polo, Lupo, Fox & UP!
  • Gebruikersavatar
door VolkswagenGleuf
#2833820
Hi Allen,

Ik ben door een collega gevraagd om Cruise Control in te bouwen in haar VW Move Up BM uit 2012 (met start en stop). Kan iemand mij vertellen of ik hier nog andere onderdelen voor nodig heb behalve de CC hendel? Ik heb vaker CC ingebouwd, bij een Golf 6 en bij een BMW 3 E90 maar lees op internet diverse verhalen over wat er nodig zou zijn. Bij de Golf was het relatief eenvoudig te doen, volgens mij moest ik daarbij wel de BCM module vervangen.

Bedankt alvast!
Gebruikersavatar
door Bartaggio
#2834444
Het zou kunnen dat je BCM ook vervangen moet worden
Wenn die verbaute Teilenummer der Zentralelektrik (Steuergeräteadresse 09) , mindestens mit ...87 (z.B. 87, 88, 89, 90) endet so ist diese fähig (z.B. 7E0937090)
Steuergeräte mit ...86 oder ...85 am Ende sind vervelende persoon fähig und müssen zusätzlich ersetzt werden.
door MarcLasnier
#2849242
In onze UP uit 2015 is door een meneer met verstand van zaken in GRAVE ( Marktplaats ) een originele CRUISE CONTROL hendel en ruitenwisser handel in gebouwt nu kan ik dus lekker door het menu lopen en ook werkt de CC erg goed Heeft max 2 uur geduurt inbouwen en coderen dus het is mogelijk en niet erg spannend
door Mari
#2849244
Denk niet dat de topicstarter dit nog wat interesseert, die heeft sinds juni 2021 het forum niet meer bezocht...

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]

Achterdeur gaat soms niet meer dicht

Nee geen terugroep actie hiervoor gehad