VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Scirocco, Corrado, EOS & Beetle.
#2834588
Beste Scirocco bezitters,

Ik zit met een probleem. Heb recent mijn WinCE radio verkocht en een Android radio aangeschaft. Alles werkte prima maar na het plaatsen van de Android radio krijg ik geen stroom meer op de bekabeling. Ik heb na verkoop de Android radio opgehaald, gereden zonder radio. Weet niet of dit een probleem kan zijn?
Wat heb ik zelf geprobeerd. Kabels door gemeten met een stroom meter. Geen 12-14 volt op de kabels die in de radio / converter gaan. Er is wel 12 - 14 volt op de sigaretten aansteker. Alle zekeringen bij langs gegaan. Zowel die aan de zijkant van het dashbord en onder de motorkap. 1 zekering van 15 amp was kapot, dat was die onder de motorkap. Heb deze vervangen. Echter krijg ik nog steeds geen stroom op de bedrading van de radio.

Het gaat om een Scirocco uit 2010 1.4TSI 120PK.

Wie kan mij op weg helpen?

Ik kan tevens ook nergens een Fuse of zekering diagram vinden op het internet. In mijn manueel boekje van de auto staat ook geen diagram.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Marcel
#2834593
Nog een kleine toevoeging wat misschien niet helemaal duidelijk was. Kan ik ergens een zekering schema opvragen of inzien? Waar de zekeringen moeten zitten met welke ampere? Of een foto zal ook fijn zijn. Gezien ik gisteren de zekeringen heb gecontroleerd ben ik ook niet 100% zeker of ik ze op de dezelfde plek heb terug gedrukt.
#2834605
Tip: maak voordat je zekeringen eruit gaat trekken een foto van je zekeringkast, dan weet je waar iets zit en eventueel wat er zit (aan de hand van de kleur zekering)...

In je instructieboekje zou toch wel wat moeten staan ivm zekeringen...

Voor schema's zou je een blik kunnen werpen op https://volkswagen.7zap.com je kan ook op de website van VW zelf terecht, is niet gratis... je kan daar toegang kopen voor een bepaalde tijd en dan alles van je auto downloaden om later in terug te kijken --> https://erwin.volkswagen.de
#2834607
Dankjewel voor de tip. Had alle zekeringen gecontroleerd. Blijkt er toch nog 1 van 10 amp die kapot was. Mijn ISO stekker naar de radio komt niet overeen met de kleuren van de iso stekker van de auto. Ik denk (weet wel zeker) dat ik niet de juiste ISO stekker heb meegekregen.

... je hebt het andere topic waarin je gepost hebt[…]

Park assist

Moet hardware komen. Is niet zomaar te activeren.

Gisterenavond bij Vagcom Dordrecht geweest ,netjes[…]

Hallo Ik heb een probleem met mijn golf II . Ik […]

Hallo Allemaal, Ik wil graag zelf cruisecontrol i[…]

Merk ik ook meer en meer ja haha. Ik ga ook een OB[…]

Aansluiten Golf 2 dashboard

Maar wat zijn je verwachtingen nu? Dat andere mens[…]

Ik ben sinds een maand in het bezit van een VW UP […]