VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Scirocco, Corrado, EOS & Beetle
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Argent
#2821858
Hoeveel Corrado eigenaren zijn er nog actief op het forum?

De Corrado is niet de meeste geproduceerde Volkswagen en een groot gedeelte zal wel afgeschreven zijn, op straat zie je ze ook nauwelijks meer, daarom de vraag; wie heeft er nog een Corrado in het bezit en hoe ziet deze er vandaag de dag uit?

Ik ben benieuwd hoeveel reactie er komt :SCRATCH:
Gebruikersavatar
door Rallyegolf20vt
#2821885
Ik heb er nog een die ik dagelijks gebruik. Helemaal origineel op stuur , velgen en schroefset na.
Zodra er weer gestrooid wordt gaat die weer in de schorsing.
Dan is het weer tijd om in mijn oude pekelcruiser de winter door te komen. :mrgreen:
door Argent
#2822105
Netjes mannen!

Ik rijd er nog maar af en toe mee, en nagenoeg nooit voor het werk. Als dagelijkse auto vind ik het eigenlijk niet meer geschikt, al denk ik wel dat de auto het nog aan zou kunnen.

Alleen kan ik het niet meer aan :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Klamath
#2823645
Ik heb m'n Corrado ook nog steeds. Is wel het nodige aan aangepast. Maar op zich is die gewoon bruikbaar als daily. (Vind het alleen zonde om hem in de spits met woon werk kilometers 'op' te rijden. Dan spaar ik hem liever voor de wat leukere ritjes. :D
Staat nu geschorst in de garage, ben nu meer met een Saab 900ng cabrio onderweg. (Is met 260pk ook best leuk)
door Zoldercircuit75
#2834901
De mijne is pas terug volledig in orde gezet: nieuwe radiator. Ik rijdt er terug wat meer mee. Is wel als oldtimer ingeschreven. Zo een VR6 kan je wel lekker mee doortrekken. Veel bekijks op de snelweg altijd.

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]

... dat gaat de dealer alleen oplossen door je led[…]

Relais voor groot-licht ?

Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voorstaat. Kun […]

waarde bepaling

Beetje rondkijken op de websites waar ze auto's te[…]

Heb het op de + en - polen gezet.

Lane assist pas bij 80km/h?

dat gaat zeker niet veranderend :-) de auto produc[…]