VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
door Sjahyd
#2835217
Hallo,

Ik wil even zeggen dat ik nieuw ben op dit forum.

Ben sinds kort een trotse bezitter van een golf 7 1.4 van bouwjaar 2015.
Alleen loop ik nu tegen een paar problemen op en hoop ik dit iemand me hier kan wegwijzen of eventueel kan helpen.

Ben er achter gekomen dat de auto van fabriek af zonder xenon is gekomen maar ik heb er nu momenteel wel bi xenon koplampen op zitten.
( heb ik zo gekocht ging er namelijk vanuit dat het gewoon origineel was en werkend).
Waardoor ik wel licht heb maar geen groot licht en ook geen led verlichting.

Nu is mijn vraag is het mogelijk om alsnog alles werkend te krijgen met me huidige bi xenon koplampen of moet ik er een after market bi xenon koplampen inzetten.
Eventueel met aanpassingen aan de modules of iets…

Heb wel ergens gelezen dat ik waarschijnlijk een boordnet module van een highline moet hebben die xenon ondersteunt.

Ik ben hier namelijk wel een leek in dus sorry 😞

Ik waardeer jullie hulp, reactie en enige informatie om alles in orde te krijgen.

Groet,

Sjahyd
door Mari
#2835218
Particulier gekocht of bij garage? In het laatste geval kan je bij klachten bij hun aankloppen.

Het is overigens onnodig om meer dan 1 topic te openen over hetzelfde probleem, mocht het topic in de verkeerde rubriek staan dan verplaatsen de moderators/admin het wel.
door Sjahyd
#2835219
Dankje wel voor je reactie.
Heb de auto bij een garage gekocht maar die weet er vrij weinig vanaf.
Ja sorry, heb het per ongeluk in de verkeerde rubriek geplaatst en wist niet zo goed in welke ik het wel moest doen vandaar.
door Mari
#2835325
De garage het probleem laten oplossen... ze kunnen wel zeggen dat ze er weinig van weten, maar dan zoeken ze maar hulp.

Dus op een recente Passat of Arteon, uit laten we […]

Tikken als de wagen uitstaat

dat de sleutel uit het contact is betekend niet […]

navigatie MIB2

link naar de navigatie V19. https://app-connect.vo[…]

Welke I.C.E. heb ik?

Dank, al zoekend kom je termen tegen als MIB2, MIB[…]

waarde bepaling

Dank u voor de tips. Dan zal ik hem binnenkort toc[…]

En toch werkte het prima (ja, getest :P)

Stuur en stoelverwarming

... denk dat het slim is de auto eens uit te laten[…]