VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
#2835387
Hey daar mede vaggers, vraagje voor jullie allen 😁

Ik bezit een golf 7 1.4 tsi van 2014 (rline)

Er zitten 19 inch velgen onder met ET45 en 235/35/19 banden

Ik wil de wagen graag iets verlagen maar niet teveel. 20mm ongeveer

Ik heb mij rot gezocht voor verlagingsveren maar ik kom alleen maar vanaf 30mm tegen.
Heeft iemand een linkje waar ik ze wel vind, of eventueel tweedehands.
Wel kom ik verlangingsveren voor de golf R tegen (25mm) , zouden deze passen onder een 1.4 tsi???
Zoja hoeveel verlagen ze daadwerkelijk (omdat de orriginele R al lager is) of ik kan mij vergissen ook.

En nu wij toch bezig zijn. Hoeveel mm kan ik nog breder gaan met spacers (voor en achter) zonder dat het aanloopt. Dus in combinatie met de verlaging.

Alvast bedankt toppers!
#2835452
Verlagen met veren van een zwaardere auto gaat niet lukken. Als eerste is de achteras anders en de gewichten an de auto waardoor deze niet verlaagd. Je begint gewoon bij 30mm zonder problemen en je kan dan 15mm spacers rondom plaatsen zonder problemen. Kan dit voor je doen als je dat wilt
#2835455
Je kan de KW Streetcomfort als schroefset monteren, die geeft een verlaging van 20-25mm dacht ik.
Zelf heb ik getwijfeld, maar de set is nogal duur met 1200-1300 euro. De ervaringen zijn wel erg goed op amerikaanse forums.

Toch uiteindelijk gegaan voor de Eiback Pro-kit, zoals velen hier. Dan gaat het 30mm omlaag met standaard onderstel, maar de wegligging is zoveel beter! In de bochten merk je echt een enorm verschil.
Heel soms even bij een hogere drempel oppassen, maar daarnaast geen enkele issue.
Sterretje Voorruit behandelen

Hallo, Wil mijn ervaring met reparatiesetje gaa[…]

Kan hewt iets te maken hebben met automatische hoo[…]

Displays zwart

@Mick59 > Heb je al wat meer duidelijkheid? T[…]

Panorama dak gaat niet helemaal open.

Wubbe Engineering te Westervoort raadplegen... zij[…]

Airco lijkt niet te koelen

Deze heb ik ook gehad airco laten bij vullen en he[…]

Update discover media

Welke dongle is dat dan? Zoek in Google met:[…]

Car play /android/radio /navi

Hoi Rene. Ik heb een paar maanden terug een Xtrons[…]

Ik heb verschillende problemen met mijn ID.3 waaro[…]