VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de ID4
door TijnId4
#2835953
Beste allemaal,

Ineens werkt mijn WeConnect ID niet meer goed. Hij opent wel maar kan de temperatuur niet meer instellen en de ladingstoestand niet meer zien.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

App maakt wel verbinding met de auto zo lijkt 't ...

DANK!
#2835954
Werd ik gisteren ook mee geconfronteerd. Navraag bij helpdesk VW gedaan. Bleek een fout aan de VW kant. Wat werd niet duidelijk.
Vanmorgen rond 8:45 kreeg ik het bericht in het scherm dat de verbinding weer actief was.
Sindsdien werkt het weer.
#2835984
Bij mij werkte het ook niet meer. Bij navraag was er aan de kant van VW niets aan de hand…
Bij mij lijkt het alsof de esim in de auto wel online is maar geen data kan versturen of ontvangen. Weet iemand hoe je dat kunt oplossen?
#2836147
Hoi! Ik heb gemerkt dat het centrale systeem van Volkswagen af en toe hapert! Dan lijkt het er ineens op dat alleen bij jou er 'iets' aan de hand is. Heb PON al gezegd dat ze dat gewoon even op 'allestoringen.nl' moeten melden zodat alle ID.3 en ID.4 rijders weten dat het niet aan hun auto ligt... helaas doen ze het nog steeds niet.
door Mari
#2836151
Denk je dat VW deze servers monitort? Ze gaan pas kijken nadat ze meerdere telefoontjes van jullie ontvangen hebben dat iets niet meer werkt...
Transporter 6.1 150pk dsg

Hoi vrijdag nieuwe 2023 transporter 6.1 gekregen […]

Loopt weer als een zonnetje! Twee nieuwe zuigers,[…]

Breekkabel bevestigen VW Tiguan 2013

Hallo, Ik heb onlangs een Volkswagen Tiguan uit 2[…]

Golf 5 GTI 77-RF-PL

Ik was de 1e eigenaar van deze auto en zag dat de […]

50/18 op een auto leggen die standaard 55/18 heeft[…]

Waarop baseer je een hoog verbruik? Tank vol gegoo[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

meteen naar 1969 vanaf 18xx

Is aop alle modellen mogelijk om ACC uit te zetten[…]