VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de ID3
door Tjappie13
#2835375
Ik probeer steeds om mijn auto voor te verwarmen maar de klimatisering werkt vaker niet dan wel, heeft iemand hier een oplossing voor of is dit een software probleem.
door Luukh1974
#2835388
Om maar bij het begin te beginnen.. hoe probeer je hem voor te climatisering ? Op een vaste tijd ingeregeld in de auto? Of start je het op via de app op je telefoon vlak voor je weg gaat?

Ik doe zelf het laatste wel eens bij extreem weer en merkte in het begin dat ik soms te snel was. Zette de app aan, voorclimatiseren aan en hupla maar als ik bij de auto kwam was die nog in volledige rust.

Nu wacht ik even na het aanzetten van de app tot ik zie dat er verbinding is, start dan de climatisering en dan werkt het bij mij eigenlijk feilloos.
door Tjappie13
#2835389
Ik wil hem soms voordat ik weg rij voorverwarmen en krijg vaak de melding dat mijn auto niet bereikbaar is. als ik het het een paar keer probeer lukt het uiteindelijk wel maar dan heeft het niet veel zin meer. Wel kan ik zien hoe het opladen gaat dus er moet wel verbinding zijn.
door gove1
#2836339
Nu we het echt nodig hebben is stoel en stuurverwarming uit de climatisering app gehaald. Er is mij ooit verteld dat die 2 zuiniger werken dan de hele auto op 21 graden zetten. Waarschijnlijk waren er teveel problemen mee en zoals ook met andere dingen haalt VW die er dan uit, dat is gemakkelijker en goedkoper.

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.