VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de ID3
#2832061
Helaas krijg ik geen subsidie.
Ik had de koopovereenkomst getekend op 17 juli 2020.
Helaas door de leveringsproblemen is mijn ID3 pas geleverd op 26 oktober 2020.
Hierdoor is de 60 dagen termijn overschreden en ik krijg geen € 4000,--
Bezwaar gemaakt: helaas heb ik de 60 dagen termijn overschreden.
Ik kreeg op 4 januari 2021 een medewerker van de RVO aan de lijn die de afwijzing meedeelde.
Na veel gezeur vertelde hij mij dat hij een uitzondering had gemaakt op die 60 dagen omdat die aanvrager 1 dag te laat was.
Ik heb mij beroepen op het gelijkheidsbeginsel. Maar dan moet ik aantoonbare gelijke gevallen aanleveren.
RVO hoeft al de dossiers niet na te gaan kijken. Mijn vraag is: wie heeft ook een afwijzing gehad en hoeveel dagen te laat.
Ook een vraag wie te laat was en toch de subsidie gehad heeft. Dank alvast
#2832115
Ik heb mijn ID3 besteld op 16-7-2020 en uiteindelijk heb ik hem op 29 oktober in ontvangst kunnen nemen.
Direct na de bestelling heb ik de subsidieaanvraag gedaan bij de Rijksdienst voor ondernemend nederland.
Ik wist dat de pot voor 2020 al leeg was.
Ik kreeg bericht dat mijn aanvraag naar begin 2021 ( toen er weer subsidie beschikbaar was ) zou worden doorgeschoven.
Begin januari heb ik inderdaad de € 4.000,- subsidie ontvangen.
#2836381
Dag Gerben ID3, beetje late reactie maar….
Bijna exact het zelfde verhaal, 16 juli 2020 koopcontract en eind oktober geleverd. Heb gewacht tot het kenteken beschikbaar was en daarmee het termijn van 60 dagen overschreden. Werd wel keurig op de hoogte gesteld door een dame van de SEPP met de mededeling “had maar even gebeld… “ Ik had dus in twee etappes de subsidie moeten aanvragen zoals Ron de Wit. Eerst datum van koopcontract en daarna datum van kenteken. Nog wel mijn rechtsbijstand ingeschakeld maar die konden er ook niets meer aan te doen.
Duurt best wel even voor je er overheen bent.
Vgr Tonnis
06-10478847
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]