VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2837028
Ten eerste gefeliciteerd met je aankoop. Veel plezier gewenst met je Tiguan :mrgreen:

Waar moet je aan denken? Over smaak valt niet te twisten, dat ligt geheel aan jezelf. Ga je voor OEM velgen of aftermarket? Op steekmaat.nl vind je alle band en velg afmetingen voor je Tiguan, klik hier om door te gaan naar deze site. Je kunt altijd een beetje van de waardes afwijken, maar niet te veel. Anders moet je rekening gaan houden met smallere/plattere banden, spacers of adapters. Maar nogmaals, dat ligt geheel aan jezelf. Als je het verschil tussen de oude setup en de nieuwe met elkaar wilt vergelijken klik je hier voor WillTheyFit :tu:
CebbMaynn vinden dit leuk
#2837037
Bedankt voor je bericht.
En ik heb nog een vraag maar over een andere onderwerp. Ik weet niet of ik die hier kan stellen.
Knipperlichten voor zijn de PSY24W LED. Passen de PSX24W, PWY24W, PY24W er ook op?
Zelf heb ik de PSY24W LED besteld en die passen er niet in. Gaatje is net te smal. Ik dacht meer een klein vijltje moet het wel lukken.
#2837039
... je kan eender welke vraag dan ook stellen in het topic over je eigen auto ;-)

De PSY24W leds die je besteld hebt, waar komen die vandaan? Dealer, Automaterialenzaak? Aliexpress? Als je auto inderdaad PSY24W leds heeft zouden ze moeten passen zonder dat er een vijl aan te pas moet komen... Ik zou het vijlen zeker achterwege laten, straks heb je weer andere PSY24W leds en wie weet wat dan het probleem is vanwege jouw vijlwerk!

Edit: je andere topic met deze vraag beantwoord mijn vraag - Aliexpress... kans bestaat met die chinese produkten dat ze niet 100% correct van maat zijn. Wil je nu aan je auto gaan vijlen omdat je goedkope ledjes van Aliexpress wilt plaatsen?

Als je auto van origine niet voorzien is van leds, kan het plaatsen van leds een storingsmelding op je dashboard gaan opleveren.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]