VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2838194
Hallo!

Ik heb onlangs een Golf Variant 1.2TSI gekocht van 2011 en kom daarin iets vreemds tegen. Wellicht dat hier iemand hier iets van weet.

In de middenconsole, voor de versnellingspook zitten iets van 5 of 6 van die kleine knopjes. Ik heb er volgens mij 2 die origineel in gebruik zijn. De meest rechtse is voor het (de)activeren van het start - stop systeem en de meest linkse voor het (de)activeren van ESP.

Nu zit er in mijn auto meteen naast de ESP-knop een knopje met een rond groen lampje erin. Ik denk dat één van de vorige eigenaren het er in heeft gezet of laten zetten. Als het contact aan staat en je drukt 'm in gaat het groene lampje van het knopje aan/uit.....ik heb alleen geen idee wat er verder gebeurt :-) Iemand enog idee wat het kan zijn?

Het is dus een Variant van 2011, 1.2TSI, handgeschakeld, Highline, mochten er nog andere details van belang zijn hoor ik het graag dan zal ik kijken of ik die weet.
#2838197
... op/bij de originele knoppen staan logootjes die je vertellen waarvoor ze zijn. Is het iets wat er later in is geplaatst, zonder logo, dan zal het gokken worden wat het is en waarvoor het bedoeld is.

Maar wellicht dat we wat wijzer worden met een foto ervan...
#2838205
Nee, dat het niet origineel was dat was mij al wel duidelijk. Ik wil het denk ik niet graag genoeg weten om de draden te gaan volgen. Het leek me het proberen waard om het hier na te vragen. Het leek me sowieso aardig om me te abonneren op het forum en een beetje mee te lezen...en wie weet heb ik ooit iets toe te voegen :-)

Is jouw auto al uit de garantie?

Golf 5 trekhaak

Beste mensen even een vraag ik heb een golf 5 1.4 […]

Airco lijkt niet te koelen

Goedenavond Nu het weer wat warmer wordt lijkt he[…]

Trekhaak EOS

Bij veel modellen die vanaf fabriek een afneembare[…]

Div. Communicatiestoringen

Je kan het topic wel omhoog schoppen, maar zolang […]

Door Volkswagen betaald.

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]