VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
door nietje48
#2837332
Heb sinds kort een Golf IV uit 2001, de auto rijdt heerlijk, alleen nu een probleem met de ruitenwissers. Kort samengevat, de ene keer doen ze het en dan opeens weer niet. De garage/dealer zei, dat ik moest komen, als de ruitenwissers niet werken, omdat het blijkbaar moeilijk is uit te vinden, waar het aan ligt. Ik vind dat best onhandig, want ik wil niet het risico lopen, dat de ruitenwissers het onderweg begeven, maw is het niet mogelijk om 'gewoon' te zien wat het euvel is?
door Mari
#2837333
Als het een mechanisch probleem is, is er misschien wat te zien als je er naar kijkt, maar is het electrisch dan is er vaak niet veel te zien... Vraag is dan ook, waar moet je naar kijken om het een en ander uit te sluiten?
Gebruikersavatar
door KJALMELO
#2838754
Kan in de ruitenwisser motor zitten.. dat deze op zijn "einde"is ... kan ook gewoon in het wisserrelais zitten, deze vind je onder het stuur boven je pedalen.
door Mari
#2838757
@nietje48 heben we sinds februari van dit jaar niet meer ingelogd gezien op het forum, denk dat het probleem inmiddels al wel zal zijn opgelost (of de auto verkocht ;-) )
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]