VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door josdavids
#2838761
Allereerst zag ik dat mijn logo een klein stukje open stond. Achterklep openen door aan hendel te trekken werkt dus ook niet. Met de knop op de ab schiet hij uit één vergrendeling maar blijft in een andere zitten. Dat de camera nu een spleetje beeld laat zien, oké even jammer, maar de klep openen zou wel fijn zijn. Is er een noodontgrendeling bij een golf 7 voorhanden?

Ik kan via een output test wel het slot aansturen, maar daarmee blijft hij ook in de 2e vergrendeling staan.

Tips worden gewaardeerd.
Gebruikersavatar
door Wichert
#2838766
Noodontgendeling:
Via de achterbank naar de achterklep gaan, klepje van gevarendriehoek openen en witte palletje verschuiven. Kan eventueel al met je autosleutel.
Bijlagen:
20220909_115452.jpg
20220909_115452.jpg (1.16 MiB) 1313 keer bekeken
#2838768
Dat werkte gelukkig dus kon ik de bekleding even verwijderen van de achterklep. Ik had van het bedrijf die mij de camera had geleverd gehoord dat dit vaker voorkomt omdat er, ik citeer;

...geen rekening wordt gehouden met de speling van de bedrading die nodig is wanneer de camera uitklapt, dit is al snel enkele cm’s, deze kan dan op den duur knellen en krijg je deze problemen, vaak worden er met tiewraps of tape of ander materiaal de camera bedrading vast gemaakt aan andere reeds aanwezig bedrading in de klep bijvoorbeeld. Het logo kan dan na een genoeg bewegingen (net) niet genoeg ruimte meer hebben om in- en uit te klappen...

En dat begrijp ik niet helemaal want de bedrading staat lost van het gedeelte van de camera wat fysiek beweegt. De bedrading die strak over de camera ligt, zat al op de camera gemonteerd en de rest hangt er gewoon los bij. Als ik nu bijvoorbeeld op de parkeerhulp knop druk dan hoor je ook een constant tikje, alsof hij ergens tegenaan hikt.
Er komt 12 volt bij de camera, als ik de achteruit versnelling activeer of het knopje van daarnet dan geeft hij ook direct het beeld van de camera, zij het een stukje. Het irritante is nu dat hij denkt dat de camera open staat en dus werkt de achterklep zelf ook niet op de normaler manier.

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]