VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
#2838934
Hallo, ik heb vorig jaar een golf mk2 1.3 injectie uit 91 gekocht. Nu liep de motort altijd prima tot afgelopen week.
De auto was even uitgeschakeld na een rit van circa 50 km, maar toen ik de auto weer wou starten startte hij niet meer. Al snel bleek duidelijk dat dat puntje in de verdelerkap dat tegen de rotor komt afgebroken was en bij de rotor zelf was ook wat afgebroken.
Ik heb dus een nieuwe verdelerkap en rotor besteld en geïnstalleerd. Na de onderdelen geïnstalleerd te hebben startte de auto meteen en heb ik hem 10 min laten draaien zonder problemen. Later wou ik de auto weer starten om een rondje te maken maar de motor ging heel laag in de toeren en viel steeds uit. Ik heb de stroomverdeler wat uit elkaar gehaald en er bleek redelijk wat zwarts in te zitten, nu weet ik zo niet wat dat is maar volgens mij hoort dat daar niet. Zover ik erbij kon komen heb ik het schoongemaakt, daarna heb ik de stroomverdeler weer in elkaar gezet.
Nu heb ik de auto weer proberen te starten, maar deze kleer klonk de motor bijna als die van een trekker. Dus heb ik hem snel weer uitgezet.
Nu vraag ik mij dus af of iemand weet wat er mis kan zijn met mijn motor en wat ik zou kunnen proberen te doen.
Noodoproepfunctie

Ook ik krijg deze melding bij een ID3 first editio[…]

Hoi, Bij het vervangen van het remlicht rechtsach[…]

mph of kmu Touran 2011

Geen idee wat je bedoeld met 2de snelheidsaanduidi[…]

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]