VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2839631
Hallo Allemaal,

Mijn Golf 7 (2014) heeft Hallogeen achterlichten, die wil ik vervangen door de standaard facelift led achterlichten (zonder de dynamishce knippers)
achterlichten.JPG
achterlichten.JPG (26.64 KiB) 3164 keer bekeken
Ik heb de achterlichten al aangeschaft.

De stekker aan de auto is van een andere afmeting en vorm dan de aansluiting in de lamp
welke connectors of adapters heb ik daar voor nodig?
Alles wat ik online vind is voor met de Dynamische knipperlichten.

Er zijn meerdere onderwerpen over de led achterlichten, maar allemaal over de GTI lampen.
Ik kon mijn vraag nog niet vinden.

Wie heeft hier ervaring mee en weet wat ik nodig heb.....
#2845236
Hallo Edwin,

Zonder coderen werken er wel een paar lichten, maar de functies zitten allemaal nog niet op de juiste plaats.
Knipperlichten branden volgens mij, terwijl dat dat het achterlicht moet zijn. Ik weet het niet meer precies maar zoiets, na het coderen (wat ik zelf heb gedaan, was vrij simpel) werkte alles zoals het hoort.

Ik heb ook de codering gevonden, mocht je interesse hebben.
Maar je zal toch ook een kabelset nodig hebben, als je die aanschaft krijg je er een inbouwhandleiding incl codering bij.

gr Joost
#2846345
Mari schreef:Zet de codering gewoon in deze post, daar hoeven we niet zo geheimzinnig over te doen lijkt mij.
Nou dat doe ik niet omdat de inbouwhandleiding incl codering een pdf is met mijn naam en adres gegevens als watermerk in de achtergrond.
De inbouwhandleiding heb ik ontvangen bij aanschaf van retrofit kabelset, er staat nadrukkelijk in dat als je hem verkoopt, verhandelt of doorgeeft, je strafrechtelijk kan worden vervolgd. Er zit auteursrecht op.
Ik ga dat dus niet online zetten, dan is het wachten tot er een brief van een of andere advocaat komt.

Maar als je een ombouw als deze wil gaan doen heb je een retrofit kabelset nodig, als je die aanschaft krijg je een inbouwhandleiding incl codering erbij.

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]