VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van de ID3
door JohnSoreva
#2839660
Na mijn update in de werkplaats voor een servicebeurt bij 50000km lijkt de actieradius van 350 naar 300 km afgenomen bij 100 % laden en zelfde temp.
Herkent iemand dit? Is dit bewust bv voor accubehoud. Herken het evt. wel van de gte versies Passat en golf.
Niet gewenst, wat te doen?
door Mari
#2839671
Wordt de actieradius niet berekend aan de hand van de afgelopen zoveel kilometer?

Als de de accu elke keer voor de volledige 100% laad, dan heb je denk ik zowiezo weining "accubehoud"... andere merken adviseren te laden tot 80% en niet verder leeg te trekken als 20%... reken uit wat dat doet met je actieradius...
door Luukh1974
#2839714
Auto is recent voor onderhoudsbeurt geweest. Actieradius is wel kleiner maar het is ook een stuk kouder dus waar het aan ligt is niet met zekerheid te zeggen. Voor mijn gevoel is hij niet noemenswaardig minder zuinig dan vorig jaar.
#2839729
Hebben ze bij deze beurt ook de 12v accu vervangen? Wellicht is er wat gereset en weet ie het historische verbruik niet meer goed en dus klopt de berekening niet. Zou je moeten kunnen zien aan lange termijn verbruik in het car overzicht.

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]