VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
  • Gebruikersavatar
#2839657
Hoi allemaal!

Ik heb sinds een poosje last gehad van dat het lichtje van mijn klimaat control (verwarming/fan speed/fan focus) soms uitviel, en zodra ik een knopje draaide het weer aansprong.
Nu doet het lampje het helemaal niet meer en heb ik de middelste knop eruit gehaald, deze bleek inderdaad stuk te zijn en heb ik nu vervangen met een nieuwe. Ook de zekeringen in het kastje links van het stuur/dashboard nagekeken maar die waren allemaal nog heel.
Daarnaast had ik een antenne versterker aangesloten op mijn radio (die op een draad van de radio voeding aangesloten zit) waarvan ik dacht dat dit misschien effect zou hebben op mijn energie netwerk, maar heb dit losgehaald zonder effect.

Het vreemde is overigens dat het lichtje van het onderste knopje (om de binnenlucht te circuleren) het wel gewoon doet.

Helaas heeft tot zover dus niks geholpen en vraag ik me nu af of iemand nog meer ideeen heeft.

Alvast bedankt! :-D
#2839675
JUUL schreef: 28 nov 2022 16:21 Bedoel je dat de verlichting van het kachelpaneel wegvalt? Dan denk ik 'meten is weten'. Het een kabelbreuk zijn of defect ledje.
Hoi JUUL, ja die bedoel ik, de grote 3 kachel knoppen. Kabelbreuk uit het niets? Weet niet precies hoe ik daar achter ga komen, heb daar geen apparatuur voor. Er zit geen LED in, ik heb al een vervangend lampje gekocht, maar dat heeft niks verholpen tot nu toe.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]