Geen idee of ze er "zonder probleem" onder kunnen maar je zou het kunnen opmeten. Hoe lager je ET-waarde des te meer je velg naar buiten komt te staan. En andersom geldt dat natuurlijk de andere kant op, hoe hoger de ET-waarde, des te meer het wiel naar binnen valt. In jouw geval kies je voor een lagere ET t.a.v. je originele velgen waar een verschil van 11 in zit. Dit betekent dat die set velgen met winterbanden 11 millimeter meer naar buiten komt te staan. Heb je deze ruimte in je wielkasten (waarbij je even rekening moet houden met in- en uitveren van je onderstel en het naar links en rechts insturen), dan gaat het wel passen.
Neem daarbij wel mee in beschouwing dat het onderstel van je auto precies op elkaar is afgestemd (er vanuit gaande dat je 17inch velgen origineel onder jouw auto horen) waarbij het loopvlak van je wielen juist is ten aanzien van je wielnaaf. Dus meer belasting op je wiellagers als er wordt afgeweken van de geldende waardes. Zit er enkele millimeters verschil in, dan zal dit weinig tot geen invloed hebben maar ik weet niet hoe het zit als je het wiel aan elke kan 11 mm naar buiten laat komen. Je wielen komen dan in totaal 22mm verder van mekaar af te staan.
Wielen verder naar buiten laten staan is een beetje als spacers monteren waar ik persoonlijk niet zo'n fan van ben, althans niet op de vooras.
Maar goed, meten is weten en de keuze is dan aan jou