VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Polo, Lupo, Fox & UP!
#2840107
Hallo, binnenkort word onze Polo GTI geleverd, nu zijn wij fervent fietsers en zouden graag een afneembare trekhaak onder deze auto monteren,... (klinkt als vloeken in de kerk). is deze te monteren en kan de onder skirt dan ook netjes afgewerkt worden. onder onze Polo R line had de lokale dealer ook een afneembare trekhaak gemonteerd, alleen hadden ze daar klakkeloos een gat in de onder skirt gezaagd zonder dat hier een nette afdekplaat oid bij geleverd is..
door Mari
#2840110
... was dit niet als optie verkrijgbaar?

Als je het netjes wil doen dan zal je wat onderdelen moeten gaan vervangen, daar heb je blijkbaar de vorige keer niet voor gekozen (of de dealer heeft je die optie niet geboden)... enja dan zetten ze de zaag er in en ziet het er niet uit...
#2840118
Mari, ik snap dat je de onderskirt moet gaan vervangen voor een versie met afdekkap, maar is die er ook voor de GTI... (op de R-line bestelde ik de trekhaak bij het bestellen van de auto in de hoop dat de dealer de nette weg zou nemen, maar de dealer hier in Den Haag nam niet de nette maar de snelle weg)
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]