VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door RdJ
#2840206
Hallo,

Ik ben nieuw op het forum en weet nog niet zo goed hoe alles werkt. Ik hoop dat ik het zo goed doe en mijn vraag op de juiste plek stel.

Ik krijg binnenkort een Golf 7 Variant met een Discover Pro systeem. Deze wagen is nog niet voorzien van een achteruitrijcamera dus die wil ik gaan aanschaffen (camera in het VW logo). Nu ben ik op zoek naar iemand in (de buurt van) Drenthe die de achteruitrijcamera kan inbouwen. Heeft er iemand een goed adresje?

Tevens werkt de app connect niet; die moet volgens het systeem een activatiecode hebben. Is er iemand in (de buurt van) Drenthe die dit voor mij kan doen?

De auto zou ook voorzien moeten zijn van een QI lader voor het opladen van een GSM in het vak onder de bediening van de airco. Daar ligt volgens mij een rubberen matje in met een QI logo. Mijn GSM laad echter niet op. Is dat ook een functie die vrijgeschakeld moet worden?

Mvg,
Raymond
door Mari
#2840212
Voor wat betreft het draadloos opladen zou ik eens bij de verkopende partij gaan informeren, als ze vertellen dat het er op zit moeten ze zorgen dat het ook werkt... Alleen een rubber matje zegt natuurlijk nog niks...
door Mari
#2844822
Topicstarter heeft na 17 januari het forum niet meer bezocht (of alleen stiekem meegelezen zonder in te loggen)...
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]