VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf VIII
  • Gebruikersavatar
door danny20danny
#2840241
ik wou een extra sleutel bij laten maken van de golf alleen zijn die kosten 330 euro. Nu heb ik een sleutel van een kennis gekregen die identiek aan mijn sleutel is, aangezien zijn auto Total is heeft hij de reserve niet meer nodig. Is deze bij de Volkswagen dealer op mijn auto in te leren? Of gaat dat niet werken? Dat kleine sleuteltje wat erin zit kan ik laten vervangen bij de sleutelmaker voor 20 euro dus dat is het probleem niet.
door Vw388
#2844871
Goeden morgen,

Ik wil voor mijn vw golf 8 een sleutel bijmaken, is er iemand op dit forum die dat kan ?

Mvg

Rach
door Vw388
#2844889
Ja ik ben nieuw op dit forum en wist niet hoe je een pb kon versturen, maar dat is mij inmiddels gelukt :-) . Bedankt voor de reactie
door VWgolf8GTI
#2845541
Ik ben nieuw hier. Hoe neem ik contact op met Patrick?
JUUL schreef: 21 jan 2023 09:30 Neem ff contact op met @patrickmk3 hier op het forum. Die kan de nieuwe sleutel voor je inleren en zelfs de sleutelbaard slijpen ;-)
door Mari
#2845542
Door hem even een prive-bericht te sturen...

Klik op deze link: ucp.php?i=ucp_pm
Kies voor bericht opstellen... vul de naam PatrickMK3 in als persoon aan wie je het bericht wilt sturen...

Let op, het bericht blijft in je outbox staan totdat Patrick hem gelezen heeft, forum werkt iets anders als een mailprogramma waarbij na versturen het mailtje uit de outbox verdwijnt!
VWgolf8GTI vinden dit leuk

Alles in 1 keer proberen te wissen? Probeer het e[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Dealer net gebeld……ik had gewoon 2 jaar fabrieksga[…]

waarde bepaling

Goedemiddag, Ik vroeg mij af hoe iedereen de waard[…]

navigatie MIB2

Er komt geen nieuwe meer uit. Die voor de High i[…]

Rijbereik wordt berekend aan de hand van het verbr[…]

T roc meer geluid willen horen

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Stage 1 […]

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Ik was b[…]

Hoi Allemaal, Ik heb een t roc uit 2018 waar waar[…]