VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
#2031853
Zoetstof schreef:
MK2-VRT schreef:Als ik een gokje mag wagen zeg ik dat 200 Ohm iets minder dan 3/4 ( vol ) Tank is..
Ik denk eerder 1/4 vol, maar denk dat hij exponentieel groeit. Dan zou het ongeveer 6,5 liter zijn.
Klopt, ik zei het net andersom..

Bij lege tank ligt de weerstand rond de 30 Ohm..Bij volle tank rond de 300..
#2031985
MK2-VRT schreef:
Zoetstof schreef:
MK2-VRT schreef:Als ik een gokje mag wagen zeg ik dat 200 Ohm iets minder dan 3/4 ( vol ) Tank is..
Ik denk eerder 1/4 vol, maar denk dat hij exponentieel groeit. Dan zou het ongeveer 6,5 liter zijn.
Klopt, ik zei het net andersom..

Bij lege tank ligt de weerstand rond de 30 Ohm..Bij volle tank rond de 300..
Oow oke, ik dacht vol rond de 70 Ohm. Maar kwam er met berekenen echt niet uit hoeveel erin zat. Het meest reeele getal dat ik met een berekening kreeg was 6,5 liter. Maar als vol 30 ohm is zal het waarschijnlijk wat minder zijn.
#2840277
Ben met projectje bezig om brandstof niveau uit te lezen (niet via obd2 dus).
Rij een 2018 octavia 3 RS (lijkt volgens mij op golf 7 MQB)
Valt me op dat ik weerstand meet op de paars/zwarte draad. Lijkt mij dat je juist een verschil (30-300 Ohm) zou moeten meten op de loper van de vlotter (bruin-wit)
Wie heeft idee ?
groet
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]