VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2840375
Ik begrijp dat er verschillende typen achteruitrijcameras mogelijk zijn met de Golf 7.

Ik zie dit beeld op de camera, de groene lijnen bewegen waarbij niet met de stuuruitslag maar zijn altijd recht;

Afbeelding

Is dit normaal of zouden de lijnen wel mee moeten bewegen en is er iets niet helemaal goed ingesteld?
#2840376
Kan per systeem verschillen of de lijnen wel of niet bewegen... je kan in je instellingen kijken of er wat te wijzigen valt... meer informatie omtrent het systeem en de opties op de auto zouden wellicht wat meer kunnen vertellen (uit een enkele foto valt niet te achterhalen welk type infotainment je hebt etc.)
#2840380
Van wat ik in het verleden kon vinden (weet zo niet meer exact waar) is de golf 7 niet standaard met highline RVC geleverd. Toen ik van geen camera naar wel een camera ging heb ik gelijk maar een highline variant gedaan puur omdat het kan, ik kijk nl meestal gewoon in de spiegels. Ik ben er ook achter dat de lijnen niet altijd even accuraat zijn, ik denk dan dat ik mooi uitkom in het parkeervak maar dat blijkt dan niet zo te zijn. Mij is toen verteld dat er een andere camera module uit een andere VW telg wordt gemonteerd in het embleem. Dus zoals hij nu werkt is het zoals het hoort.
#2840385
Ok. De auto an sich is wel een Highline, maar dat hoeft dus niet persé dan ook voor de camera te gelden? Dat andere type camera laat andere lijnen zien of is dat wel hetzelfde als op het fotootje hierboven met als verschil dat ze wel meebewegen?
#2840396
IceOnFire schreef: 29 jan 2023 18:12 Ok. De auto an sich is wel een Highline, maar dat hoeft dus niet persé dan ook voor de camera te gelden? Dat andere type camera laat andere lijnen zien of is dat wel hetzelfde als op het fotootje hierboven met als verschil dat ze wel meebewegen?
Is niet de camera die de lijnen laat zien maar het systeem zelf... zeker bij "bewegende" lijnen, hoe weer de camera in welke stand jij het stuur hebt staan ;-)
#2840402
Je hebt een LOW camera en die heeft statische lijnen. De bewegende lijnen is een HIGH camera en heeft een canbus aansluiting nodig om de lijnen ( die dan oranje zijn) te laten meesturen. Je kabelset zal dan vervangen moeten worden en tevens anders geprogrammeerd moeten worden.

Indien meer info contact me even via whatsapp
#2845510
Antera schreef: 30 jan 2023 13:15 Je hebt een LOW camera en die heeft statische lijnen. De bewegende lijnen is een HIGH camera en heeft een canbus aansluiting nodig om de lijnen ( die dan oranje zijn) te laten meesturen. Je kabelset zal dan vervangen moeten worden en tevens anders geprogrammeerd moeten worden.

Indien meer info contact me even via whatsapp
Weet niet of ik hier mag reageren of zelf een nieuw topic moet starten?

Zelf ook interesse in achteruitrijcamera voor mijn Golf 7.5 Highline. Begrijp ik heet het nu goed?
Is het verschil met High en Low: Alleen andere kabel + andere programmering?

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]