VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
  • Gebruikersavatar
#2840351
Hey allemaal,

Maak hier een post om een probleem trachten op te lossen dat al drie (!) garagisten niet hebben kunnen verhelpen, inclusief een Volkswagen gelicenseerde garagist in Duitsland.

Het is een vrij simpel probleem en doet zicht voort als volgt: mijn vriendin belt me regelmatig als ze in de auto zit, en ze gebruikt dan Waze via Apple CarPlay. Het rare probleem dat zich voordoet is dat na ongeveer 15 minuten bellen (alhoewel het soms ook 8, of 30 minuten kan zijn) ze mij niet meer kan horen. Ik kan haar dan nog perfect verstaan, maar ze krijgt geen audio meer binnen.

Dit probleem doet zich dus consistent keer op keer voor. Als ze de kabel ontkoppelt en via Bluetooth belt is het probleem niet aanwezig. Heeft iemand dit probleem ook meegemaakt en het mogelijks kunnen oplossen? Alvast bedankt!
#2840356
Allereerst welkom op dit forum... wordt op prijs gesteld als je je voorstelt...

Voor simpele problemen zijn er simpele oplossingen: niet bellen tijdens het rijden, wel willen bellen dan bleutooth gebruiken...

Even zonder gekheid, kan werkelijk van alles zijn waarom het een tijdje werkt en dan ineens niet meer... probleem is dat je niet 1,2,3 een vinger op de zere plek kan leggen omdat je met verschillende systemen van verschillende fabrikanten wilt laten samenwerken met ook nog eens een keer de software weer van een andere fabrikant... Probeer eens een ander navigatie-programma dan Waze, een andere telefoon... om dingen te kunnen uitsluiten...
#2840405
we kunnen eens het systeem updaten kijken of dit de oplossing is. Herken de klacht niet maar kan zomaar met de software te maken kunnen hebben. Mocht je meer info willen contact me even via whatsapp.

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]