VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van de ID4
door Frankid4
#2844663
Wie heeft er ook een probleem met het alarm van de id4?
Vannacht weer uit bed gebeld door de auto😀
Auto is vanaf fabriek al een probleem. Diverse keren naar de dealer terug geweest. 7 keer update gehad. Problemen met deursloten. Uitval tijdens rijden. Met droog en zonnig weer geen probleem. Met regen en vocht komen de storing weer tevoorschijn. O ja, dak kraakt ook bij koud weer.
Is het een maandagochtend auto of is er nog hoop?
door Mari
#2844669
Welkom op dit forum, wordt op prijs gesteld als je je voorstelt...

De software is een van de grootste problemen bij VW in de series van de ID's... gezien jouw problemen alleen optreden bij vochtig weer zou ik de dealer maar eens gaan contacten, kunnen ze op onderzoek uit gaan waardoor het komt. Verwacht er niet te veel van, veelal weten ze niet waar ze het zoeken moeten, is jammer want zo krijgen de ID's een slechte naam.
door Frankid4
#2844673
Sorry voor het niet voorstellen. Ik ben Frank uit Spijkenisse. De VW is 1,5 jaar geleden gekocht. Ik heb al diverse malen door gegeven dat het met regen en vochtig weer optreed. De dealer geeft als antwoord dat ze alleen naar die onderdelen mogen kijken waar de importeur naar verwijst. Aangezien ikzelf ook in de techniek zit en ervaring hebt met digitale technologie met omvormers en modules geef ik dat telkens aan dat het wel eens met vocht te maken kan hebben. Helaas hebben ze daar geen boodschap aan. Dus ipv de wagen goed te onderzoeken besteden ze duizenden euro’s aan onderdelen vervangen en updaten van het systeem.
Ik ga hem maar weer naar de dealer brengen.
Gr
door Mari
#2844677
Als je rechtsbijstand heb, schakel die in... vaak doet een brief van de rechtsbijstand meer dan je denkt... en leg ook een klacht neer bij VW zelf, dus niet de dealer...
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]