VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
#2822643
Na de wissel van de versnellingsbak en complete koppeling, blijkt in mijn Golf 5, benzine, bj 2006, 1.6 een storing te zitten. Na het starten van de motor, houdt de auto in tijdens optrekken in de 1e en/of 2e versnelling en heeft geen vermogen. De motor accelereert wel, maar ik kom bijna niet vooruit. Daarna schiet dan, op een geheel willekeurig welk tijdstip, de auto ineens vooruit en het probleem is weg. ook als ik daarna stop met draaiende motor, levert de auto prima vermogen en is er niets meer aan de hand. ik kan dan bij wijze van spreken, dagen vanuit de 1e versnelling wegrijden en/of doorrijden zonder problemen. Echter, als ik de motor uitzet en opnieuw start, of dat nu direct na uitzetten is of uren later is, treedt opnieuw de storing op en begint het verhaal opnieuw. Er zijn geen fouten in het motormanagement te vinden, ook geen storingslamp op display. of de motor nu koud is of heet, het maakt allemaal niks uit. Altijd na opnieuw starten van de motor komt het probleem terug. de versnellingsbak schakelt uitstekend, maakt geen lawaai, de motor loopt zowel stationair als op toeren als een zonnetje.
wie, o wie kan mij helpen??
#2844962
Topicstarter heeft in dec 2019 het forum voor het laatste bezocht, dus ben bang dat er geen antwoord gaat komen...

Gebeurd helaas vaker dat mensen met een probleem een forum bezoeken, nadat het probleem is opgelost zie je ze niet meer en de oplossing posten doen ze al helemaal niet... erg jammer.
Re: gespot in provincie groningen

Golf 4 r32 zwart.. nu al 2x gespot als ik naar we[…]

Beste leden, Helaas is recent mijn navigatiesyste[…]

... je hebt het andere topic waarin je gepost hebt[…]

Park assist

Moet hardware komen. Is niet zomaar te activeren.

Gisterenavond bij Vagcom Dordrecht geweest ,netjes[…]

Hallo Ik heb een probleem met mijn golf II . Ik […]

Hallo Allemaal, Ik wil graag zelf cruisecontrol i[…]

Merk ik ook meer en meer ja haha. Ik ga ook een OB[…]