VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
door meesters
#2844268
Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ook ik vind het leuk om aan m'n auto te knutselen en ook bij mij staat een nieuw interieur op het verlanglijstje. Nu had ik al eens een beetje gegoogled om te kijken hoe dit aan te pakken. Ik dacht laat ik me ff aanmelden hier en wat info met je delen.

Hieronder kan je dus de bekabeling kopen, na aanschaf krijg je de handleiding van ze. Je kan dus kiezen tussen stoelverwarming , elektrische stoelen of allebei. In jou geval gaat het dus om de elektrische stoelen.
https://www.kufatec.com/en/comfort-retr ... mber=43333

Op de volgende website verteld iemand met oa bovenstaande bekabeling alles werkend heeft gekregen, inclusief ergoactive.https://www.vwvortex.com/threads/retrof ... b.9247645/

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Chris.
door Huttenkloas87
#2844982
Huttenkloas87 schreef: 16 feb 2023 19:22 Ik ben benieuwd of iemand een update kan geven. Ik heb onlangs ook mijn trendline stoelen met stoelverwarming vervangen door halfleder stoelen met ergoactive functie. De stoelverwarming weer functioneel krijgen was een fluitje van een cent. Gewoon stoelen verwisselen en dezelfde kabels op dezelfde plek. Ik heb nu alleen de ergoactive functie nog niet in gebruikm er komen 2 kabels onder de stoel vandaan hiervoor maar geen idee hoe dit zou moeten lopen... Iemand?
Update. Ik heb dit laten fixen door voor motion in Apeldoorn. Waren zo klaar.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]