VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
  • Gebruikersavatar
door Joe247
#2844967
Hallo,
Ik ben nieuw hier omdat ik een probleem heb met mijn vw tiguan 1.4 tsi van 2008. En hoop dat er hier mensen met kennis zijn die mij zouden kunnen helpen.
Ik reed op een avond naar een kameraad om wat op te halen. En na 5 min wilde ik weer wegrijden maar de auto starte niet meer. Heb de volgende dag mijn OBD sanner gebruikt om het probleem te achterhalen. De storing die gemeld werd was P0016.
Weet iemand wat ik kan doen omdat de auto helemaal niet meer start. Als iemand een idee heeft hoor ik het graag!
Gebruikersavatar
door mano
#2844969
Nou, 2 min op google:

Timing nokas - krukas wijkt teveel af. Hoe wat en waar mag de ts zelf bedenken.
josdavids vinden dit leuk
door Mari
#2845007
@daald wat is dat voor een site? eentje die middels google translate is samengesteld?

Als u toegang tot een reikwijdte hebben, controleer dan de nok en crank patronen. Als een patroon ontbreekt, vermoedt dat een defecte sensor of een slippende toon ring. Verwijder het nokkenastandwiel en de krukas harmonische balancer en inspecteer de toon ringen voor een goede afstemming en zorg ervoor dat ze niet los of beschadigd of dat ze niet geschoren de sleutel die uitgelijnd hen. Als ze goed geïnstalleerd sensor vervangen.
Tenenkrommend... "als u toegang tot een reikwijdte hebben"... "of dat ze niet geschoren de sleutel die uitgelijnd hen"...
Tikken als de wagen uitstaat

dat de sleutel uit het contact is betekend niet […]

navigatie MIB2

link naar de navigatie V19. https://app-connect.vo[…]

Welke I.C.E. heb ik?

Dank, al zoekend kom je termen tegen als MIB2, MIB[…]

waarde bepaling

Dank u voor de tips. Dan zal ik hem binnenkort toc[…]

En toch werkte het prima (ja, getest :P)

Stuur en stoelverwarming

... denk dat het slim is de auto eens uit te laten[…]

Probleem opgelost, bleek inderdaad de module on de[…]