VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de ID3
#2844754
Voor de update naar 3.0.0 ging mijn portier automatisch van slot af wanneer ik met mijn sleutel in mijn jaszak de deur open deed. Soms moest ik even 2x aan de klink zitten, maar hij ging daarna altijd open. Na de update werkte dit niet meer. Ik zag wel dat er wat instellingen gereset leken te zijn maar na het aanpassen/goedzetten, doet hij het nog steeds niet. Als in de buurt kom, gaan wel de lichten een keer knipperen dus hij herkent mijn sleutel maar er gaat geen enkele portier van slot totdat ik met mijn sleutel ontgrendel. Hebben meer mensen hier last van en weet iemand welke instelling ik over het hoofd zie?
#2845147
Ik heb mijn gebruikte id3 nu twee weken. Bij de aflevering is update 3.2 er op gezet. Echter de tweede sleutel was er niet bij en is door de dealer nabesteld. Maar het ontgrendelen deed het bij mij ook niet, wel dat de lichten knipperen, precies zoals bij jouw id.
Volgens de dealer zou dat verholpen worden als de tweede sleutel, samen met de bestaande, opnieuw in de auto aangemeld worden. Geen idee of dit klopt maar het feit is wel dat na het opnieuw aanmelden het bij beide sleutels het weer werkt.
Misschien dat eens checken bij de dealer?
#2845216
Dankjewel voor de tip. Ik heb het idee dat de batterijen van beide sleutels leeg beginnen te gaan dus wellicht slim om er gewoon even mee langs de garage te gaan.
Mijn alarm ging van de week ook een keer af toen ik vlakbij mijn auto was en ik heb een keer ergens gehoord of gelezen dat dat kan komen door een zwakke batterij in de sleutel. Beetje krom als dat waar is maar ik zal het laten checken.
Noodoproepfunctie

Ook ik krijg deze melding bij een ID3 first editio[…]

Hoi, Bij het vervangen van het remlicht rechtsach[…]

mph of kmu Touran 2011

Geen idee wat je bedoeld met 2de snelheidsaanduidi[…]

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]