VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2845553
Heb sinds kort een cartronix android radio type ctx 118548 ingebouw in een caddy van 2016.
Radio werkt goed kon zo de orginele stekker van de auto in de radio doen, gaat ook gewoon uit als ik de auto op slot doe.
Maar na een poos trekt hij op een of andere manier de accu leeg.
Heb hier veel op internet gevonden van het instellen van de sleep functie radio, het opnieuw instellen van canbus type en het ook veranderen van bedrading (rood en de gele).
Kan iemand mij goede tips hierover geven hoe ik de radio/navigatie goed kan aansluiten / instellen zodat het gewoon werkt met canbus systeem het liefst zonder dat bedrading veranderd moet worden ?
Wat voor type canbus wordt gebruikt in een caddy 2016 (raise ? etc)
Kan zelf wel de auto uitlezen met een obeleven en veranderen
Groet raymond
#2845565
Goede kans dat je Gateway oud is en dat die geupdate moet worden. Is een meer voorkomend probleem.

Ik ga ervanuit dat de radio die je gekocht hebt ook via canbus gestuurd is
#2845569
Zat er geen canbus decoder kastje bij tussen de kabelboom?
Pasvorm & CAN-bus
De Cartronix CTX-118548 radio is auto specifiek. Dit betekent dat deze inbouwnavigatie door Cartronix speciaal is ontworpen voor diverse Volkswagen, Skoda en Seat auto’s.
Dankzij de canbus module, waarover deze autoradio beschikt, blijven de originele functies van de auto altijd werken na het monteren van deze Cartronix CTX-118548. Zo kun je de radio bedienen met de stuurbediening en de radio automatisch in- en uitschakelen bij het aan- en uitzetten van de auto. Hieronder vind je de automerken, types en bouwjaren waarvoor deze radio geschikt is.

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]