VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
#2845986
Goedenavond forum genoten,

Ik heb een issue met mijn (voor mij nieuwe) Passat variant gte uit 2019. Het stoelgeheugen werkt niet goed. Als ik deze probeer in te stellen dan wordt wel de voor/achter stand en de hoogte van de stoel netjes opgeslagen, echter de rugleuning niet. Deze gaat helemaal recht staan.
Elke als ik de auto start dan verzet mijn rugleuning zich ook naar deze houding. Erg vervelend want ik moet dus elke keer mijn houding terug zoeken.
Ik heb de auto nog maar net dus mocht het niet simpel verholpen kunnen worden gaat deze uiteraard terug naar de verkoper, maar mogelijk hebben jullie eerder met dit bijltje gehakt?

Het instellen van de geheugen standen gaat verder dus wel gewoon volgens plan. Ik druk op de set knop, daarna op een nummer gevolgd door een korte piep. Hij slaat dan alles op behalve de rugleuning en die gaat bij het indrukken van de knop dus elke keer naar de rechte stand.

Als iemand nog iets heeft wat ik kan proberen / resetten als leek hoor ik dat heel graag.
Alvast bedankt.
#2845991
... je zou denken dat de auto niet doorkrijgt van de stoel in welke stand de leuning staat... het is electronica dus naar alle waarschijnlijkheid is er via de Advanced Measuring Blocks in VCDS wel het een en andere te bekijken en controleren op werking.

Als je garantie hebt niet gaan lopen klooien, laat de verkoper het maar oplossen...
#2845994
Dank voor het meedenken. Inderdaad vermoed ik ook iets elektronisch (zeker omdat de rugleuning wel gewoon functioneert).
Vandaag maar contact zoeken met de occasion dealer en uitzoeken hoe we het gaan oplossen.
Mocht iemand nog een briljante ingeven hebben houd ik me aanbevolen om de zaken de goeie kant op te sturen.
Als het eenmaal is gerepareerd zal ik ook even terugkoppelen zodat iemand die ooit ditzelfde probleem krijgt weet wat de oplossing in mijn geval was.

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

CDAA-2009-A-alternator.png

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]

Ja gaat prima. Vorig jaar ook aangepast in de spie[…]

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]

AVAS op ID3?

Ja moet er op zitten Je hoort het ook goed in de a[…]

media systeem

hai , ik ben op zoek naar een nieuwe of goe[…]

Beste leden, Mijn auto staat sinds vanochtend bij[…]