VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf I, II, III, Jetta en Vento
#2845878
Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik al een tijdje bezig met het opknappen van mijn golf mk2 en ik heb een vraag.
Ipv de 1.3 bezine die erin zat komt er een 1.9 TDI van een seat ibiza 6k1. Deze heeft een hydraulische koppeling dus heb ik een nieuwe pedalenbox nodig.

Mijn vraag is welke kan ik hier het beste voor gebruiken ? Heb wel is gehoord dat die van een golf MK3 past maar ook van een passat B3 of B4.

Iemand heeft dit vast en zeker wel is gedaan en heeft hier meer info over!
#2845913
Pedalenbox van een corrado of golf 2 g60 pakken, worden schaars en kosten nog wel redelijk wat. Golf 3 pedalen moet je aanpassen. Je kunt ook een T4 hevel pakken zodat je gewoon kabel kunt blijven gebruiken, scheelt wel veel werk..succes!!
#2846053
Dank voor je bericht. Ben bij wat demontage bedrijven geweest en online gezocht maar een gehele pedalenbox is niet te vinden 😂. Dus ga waarschijnlijk toch voor mechanische koppeling. Dus heb ik even gezocht en klopt het dat je alleen de hevel nodig heb of nog meer ?
Linkje verwijst naar website naar de hevel die ik gevonden heb https://www.hulsenturbotuning.nl/produc ... vel-detail
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]