VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf VIII
  • Gebruikersavatar
door berat013
#2846804
Hi,

Ik heb reeds een golf 8 gte gekocht. alleen ik loop tegen paar vragen aan.

1. Als ik naar mijn app kijk staat er 22km / accu 100% hoe kan het zolaag zijn? Want zolang ik het weet moet er wel 40/50km zijn tenminste dan
2. Als ik voorverwarming (klimatisering) aan wil zetten gaat het altijd via mijn accu dan gaat mijn actie radius ook omlaag. ik rij net geen 10km en heel mn accu actieradius is op 0km Is er geen mogelijkheid dat het via brandstofsysteem pakt of iets anders dan mijn accustroom.
door Mari
#2846813
Boordcomputer berekent het een en ander... als je een zware voet hebt dan zal de actieradius lager zijn als wanneer je met een fluwelen voet rijd. Boordcomputer kan alleen aan de hand van de afgelopen zoveel kilometer een voorspelling doen over hoe ver je kan komen op de accu... Je zal je rijstijl voor wat betreft electrisch rijden aan moeten passen...
Gebruikersavatar
door DrEd
#2846817
Een compleet volle accu kan je zonder probleem in 10km leegrijden. Rustig dribbelend op B-wegen kan ik max 30km uit mijn accu persen. Daarnaast is de buitentemperatuur bepalend voor je actieradius. In de zomer ligt hij een stuk hoger dan tijdens de koude maanden. Mijn 7 GTE geeft op dit moment ook 22km aan.
door wimenjoke
#2846822
Das wel erg weinig. Ik zit nog steeds op 39 km en dat haalt hij ook. wanneer ik airco en kachel aan zet gaat er zo'n 6 km af.
Ik heb een Golf 7 GTE van 2015 met 183.000 km.
Rns 310 en bluetooth

Zodra je de pairing device in de houder zet, wordt[…]

Bedankt voor de tip @Mari dan post ik dat morge[…]

Dus op een recente Passat of Arteon, uit laten we […]

Tikken als de wagen uitstaat

dat de sleutel uit het contact is betekend niet […]

navigatie MIB2

link naar de navigatie V19. https://app-connect.vo[…]

Welke I.C.E. heb ik?

Dank, al zoekend kom je termen tegen als MIB2, MIB[…]

waarde bepaling

Dank u voor de tips. Dan zal ik hem binnenkort toc[…]

En toch werkte het prima (ja, getest :P)