VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene VW Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
#2847515
Beste forum-vrienden,

Ik heb een Tiguan 1.4 tsi 150 pk met 160.000 km op de teller. Technisch helemaal in orde. Ik vind echter dat de auto wat kracht ontbeert. Daarom heb ik wat tuners benaderd. Mijn eisen zijn niet hoog. Max 25 pk en 70 nm erbij. Het is niet erg veel, maar geeft wellicht net wat extra kracht waardoor ik, vooral in Duitsland en België, in de bergen wat kan doorrijden. Mijn vraag is simpel. Kan mijn auto 25 pk/70 nm extra kracht aan?

De tuners zeggen van wel (tuurlijk). Vooral ook omdat het wel meevalt met de extra kracht. Ik hoor graag jullie menig.

Vriendelijke groeten,

Sien
#2847516
... weet niet bij welke tuners je geïnformeerd hebt, maar als dat bij een van de gerenommeerde tuners is dan kan je ze op hun blauwe ogen geloven ;-)

Heb geen aandelen Vag-Techniek maar ben wel uitermate tevreden met de tuning die hun uitvoeren, al was het in mijn geval dan wel bij een MK5 met 1.9 TDI motor...
Sien vinden dit leuk
#2847553
Heel simpel antwoord de motor en alles is gebouw op een heel stuk meer en word geknepen voor de betrouwbaarheid. Maar tunen bij bv www.jdengineering.nl of www.vagtechniek.nl kan prima
Mari, Sien vinden dit leuk
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]