VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen ID3
#2846211
Om welllicht wat interactie te krijgen op dit forum.. Wat zouden ze aan moeten passen in de volgende softwareversie?

Mijn kleine maar oh zo irritante puntjes:

- Mogelijk maken het voor iedere rit de bestuurder te moeten kiezen (we hebben maar één gekoppelde bestuurder) te onderdrukken.
- Het melodietje bij verlaten/uitschakelen van de auto uit kunnen zetten. Wie heeft bedacht dat berijders hierop zitten te wachten?
#2846275
- standaard lane assist kunnen uitzetten en niet iedere keer als je in de auto stapt eerst 4 handelingen moet verrichten. Ik woon vlakbij een 60 km weg en dat levert soms ronduit gevaarlijke situaties op wanneer lane assist je terug naar het midden van de weg stuurt terwijl er een tegenligger aankomt.

- wanneer je achteruit rijdt, stopt, en iemand stapt uit om iets uit de kofferbak te pakken, dan kan dat niet omdat het klepje openstaat vanwege de camera. Het is een fysiek ding, maar wellicht dat er dan op je scherm een knopje zou kunnen zijn om het klepje dicht te klappen. Het kruisje klikken om het camerascherm te sluiten is niet voldoende; het klepje blijft dan nog even open. Dat zou trouwens ook een oplossing zijn; klepje direct sluiten als je op kruisje klikt. Of is hier al een mogelijkheid voor die ik niet weet?
#2847719
- mogelijkheid om de auto ingeschakeld te houden bij uitstappen
- spiegel zakken bij achteruitrijden ingeschakeld laten, nu moet je dat elke keer instellen met de knop in de deur
- bluetooth verbinding fix
- gebruikerskeuze bij start verwijderen
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]