VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
  • Gebruikersavatar
#2848278
Hallo,
sinds kort ben ik eigenaar van een Golf 8 GTE bj 2021-05. De spraakbediening voor de telefoon functie werkt niet, het systeem reageert heel vreemd. Bij een bepaald contact uit mijn adresboek belt het systeem de SOS hulplijn, maar bij de andere contacten geeft het systeem als antwoord dat er geen contact gevonden is of dat er geen bel functie beschikbaar is en in de meeste gevallen start het systeem een navigatie naar een willekeurige route op. Software versie 1941, volgens het systeem staan geen software updates open. Herkent iemand dit probleem en wat moet ik doen om dit te verhelpen?
#2848280
Dit is op dit moment nog de laatste software versie. Er komt wel een nieuwe aan maar is nog niet openbaar. Je kan zelf via het systeem ook niet zien of er updates open staan helaas. Het lijkt wel een software issue idd maar heb je ook geprobeerd met een andere telefoon. Tevens als je een te zwaar accent hebt werkt het ook niet altijd soepel. Ik gebruik de spraak dan ook via app connect. Spraakknop langer vast houden activeert de voice via app connect
#2848315
Dank voor je antwoord. Via App connect werkt het inderdaad, bij nood dus geholpen. Ook bij de telefoon van mijn vrouw speelt dit probleem. Beide telefoons zijn recente iPhones. Blijft dus de vraag wat er fout is aan de software. Kan ik die opnieuw installeren?

Dan vraag ik me of de dynamo in orde is. Je hebt h[…]

Laden stopt na een aantal minuten

Beste henkjlammers, Wat jij beschrijft ervaar ik n[…]

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Hallo, ik schoot uit bij het demonteren van de bou[…]

Mijn t5 2004 start na 10 uur stilstand niet meer. […]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]