VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
door Mari
#2847236
Welke namen heb je aan de mappen gegeven? Heb je daar toevallig vreemde tekens in staan?
Gebruikersavatar
door daNpy
#2847237
De mapnamen zijn gewoon jaartallen en er is 1 map met een spatie erin. Ik kom nog uit het DOS tijdperk dus geen rare tekens of lange namen :P
door Mari
#2847238
Een spatie hoort ook niet in een filenaam ;-) maar de rest zou hij moeten zien... Hoe groot is de USB-stick?
Gebruikersavatar
door daNpy
#2847239
8Gb
door Mari
#2847242
Grootte zou ook geen probleem mogen opleveren... ik heb een SD-Kaart met MP3's in mijn infotainmentsysteem zitten, daar staan de nummers ook in mappen, speelt ie af zonder probleem.

Hoe is de USB-Stick geformateerd?
Gebruikersavatar
door daNpy
#2847245
Edit: Het werkt al, ik had de USB aansluitingen omgedraaid :nerd:
door Mari
#2847251
Aansluiting omgedraaid? Verbaast me dat dan wel de inhoud van de root gelezen kan worden en niet de rest...
Gebruikersavatar
door daNpy
#2847255
Nee op USB1 zat eerst de kabel voor de telefoon en in USB2 de USB stick... dat is nu omgedraaid.

Een USB aansluiting past altijd de derde keer pas, dat is bekend.
Gebruikersavatar
door daNpy
#2848317
Nou ben weer ff met VCDS aan het prutsen geweest, maar krijg niet het idee dat de auto ook luistert;
Ik probeer in te stellen dat het dak open gaat (tilt) bij het inhouden van de sleutel. Ingesteld via 09-Centr Elect Sunroof SAD richtung komfortoeffnen: Tilting
CA Sunroof module: Comfortopening: Active
Maar hij doet het niet. Sluiten gaat wel, maar dat kon al.
Ik heb wel uitgezet dat de rollo sluit met de sleutel, dat doet hij nu niet meer.

Ook wil ik niet dat de spiegels inklappen via sluiten met de sleutel
Ingesteld via 09-Centr Elect Spiegelverstellung-Funk-Spiegeleanklappen: NOT active
Maar dit doet hij toch.

Verder heb ik het voltage voor start-stop verhoogd naar 12,1V. Dan zou hij "uit" moeten zijn.
Ook heb ik de wastijd voor het sproeien van de koplampen naar de max van 2,44 sec verhoogd en de wastijd op 0 seconden gezet, zodat deze hopelijk ook uit is (irritante functie).
En auto moet als het goed is sluiten als het gaat regenen (Komfort_regenschliessen_ein_aus op ACTIVE).

De laatste puntjes (behalve regensluiten...) kan ik morgen testen als ik naar het werk ga.
Gebruikersavatar
door daNpy
#2848322
Het start stop systeem lijkt inactief te zijn na de voltage verhoging!
Geen afslaande motor tijdens het parkeren meer.

En toch werkte het prima (ja, getest :P)

@vwbasm Er zijn wel aardig wat foutcodes tevoors[…]

Stuur en stoelverwarming

... denk dat het slim is de auto eens uit te laten[…]

Welke I.C.E. heb ik?

Onderdeelnummer apparaat... ;-)

navigatie MIB2

Dat er een kaartje in zit waarop V18 staat zegt na[…]

Probleem opgelost, bleek inderdaad de module on de[…]

Echt alle kabels? Dat word een flink klusje zijn[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Dealer net gebeld……ik had gewoon 2 jaar fabrieks[…]