VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen ID4
#2847412
Ik ben onlangs overgestapt op de Volkswagen ID.4. Mijn eerste indruk van deze Volkswagen is zeer positief!

Aangezien dit mijn eerste ervaring is met het rijden van zakelijke kilometers, krijg ik ook te maken met rittenregistratie. Ik moet namelijk kunnen aantonen dat ik niet meer dan 500 privé kilometers per jaar rijd. Bovendien vind ik het handig om een overzicht te hebben van mijn zakelijk gereden kilometers.

Hoe pakken jullie dit aan? Ik ben nog aan het rondkijken op het internet, dus alle tips zijn welkom.
#2848530
In de tussentijd ben ik alweer iets wijzer geworden. Van alle opties die er zijn is het automatisch bijhouden van de rittenregistratie de beste optie. Het is mogelijk om dit eenvoudigweg bij te houden met pen en papier. Maar dit kost erg veel tijd. Dus ik ben verder gaan kijken.

Op het gebied van automatische rittenregistratie heb je verschillende opties. Met een soort van kastje die je via de OBD poort aansluit. Dit heeft als nadeel dat je ook moet betalen voor de hardware. Tweede optie is via WeConnect app van Volkswagen zelf. Er is één aanbieder in Nederland die een connectie kan maken met deze software van Volkswagen, genaamd YesHugo. Uiteindelijk heb ik via deze aanbieder de rittenregistratie aangevraagd.
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]