VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
#2848579
Hallo iedereen!
Ik heb een vraag over mijn golf 6 gti.
Heb laatst mijn mistlampen vervangen, en kom erachter dat ze allebei knipperen als ik de mistlampen aanzet,
Als ik ze dan opnieuw uit en aan zet blijven ze goed branden, doe ik ze weer uit en aan knipperen ze weer, en ga zo maar door.
Het zijn ledjes, heeft iemand van jullie een idee wat het kan zijn? Is het een vieze verbinding in de stekkers wat simpel op te lossen valt met contactspray, zijn de ledjes stuk? Wat ik niet denk omdat ze wel kunnen blijven branden, is het een weerstand? Ik heb geen flauw idee.
Graag hoor ik van jullie.
Groet,
Dennis
#2848585
... zijn het "geschikte" ledjes? Moderne BCM's geven namelijk geen constante spanning af maar "pulseren"... niet alle leds kunnen daar tegen... Aankoop bij Ali gedaan zeker?
#2848586
Nee de auto heb ik zo gekocht haha!
Maar de koplampen waren ook gek aan het doen dus ben nu alle led aan het vervangen voor normaal halogeen, ik koop wel een keer mooie ledkoplampen op internet, dan weet je zeker dat je geen gezeuk hebt, bedankt voor jullie reacties, goedkope led rommel!
#2848610
Hallo!
Ik heb het probleem opgelost, de led die erin zat was gewoon goedkope troep, maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan en dat is dat ik nu alles halogeen heb, maar mijn grootlicht linker koplamp wil niet gaan branden, heb 3 nieuwe bolletjes geprobeerd maar helaas! Nu zie ik dat er op mijn beide chassispoten een weerstand geschroefd zit wat aangesloten zit op de verlichting, zou het kunnen zijn dat dit ertussen is gemaakt voor de ledverlichting maar nu niet genoeg stroom doorlaat om dat ene bolletje te laten branden nu ik halogeen heb? Zou het probleem verholpen zijn als ik de weerstand ertussen uit haal?
#2848615
Kijk hier een foto! Die oranje goudkleurige blokjes zijn toch weerstanden? Dit ziet er niet heel erg origineel uit als ik eerlijk ben!
88A2E2A0-7FB0-4044-9053-8BF86933745C.jpeg
88A2E2A0-7FB0-4044-9053-8BF86933745C.jpeg (3.22 MiB) 152 keer bekeken

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]