VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Alles over het uitlezen en coderen van je auto
  • Gebruikersavatar
#2848723
Hey,

Ik ben opzoek naar de security code voor het kopje Engine.
Ik heb al meerdere malen op google gezocht, helaas geen succes.
De standaard codes doen het niet;
27971
79153
12233
26262
11463
01283

Het gaat hier om een Golf 5 1.6 FSI BAG uit bj2004.
Ik beschik ook over het werkplaats handboek, ik kan het niet erin vinden!

Alvast bedankt!!
door Mari
#2848726
Waar heb je die code voor nodig?

Legale versie van VCDS of een chinees kopietje (in het laatste geval kan dat het probleem wel eens zijn, gebruik de zoekfunktie meer eens).

Je weet dat wanneer je een aantal keer een verkeerde code invoert de betreffende module wordt geblokkeerd voor een bepaalde tijd? NEE... dan weet je dat nu...

Note: For those who are unaware, control modules on MQB platform vehicles are unforgiving when successive attempts are made to enter incorrect SA s; modules will lock-out for a period of time after just a couple of incorrect tries. If this happens - the car's ignition must be turned-on for the entire lock-out period (i.e. a Terminal 15 voltage is needed for the lock-out clock to count-down). No new entries (not even a correct SA) will be accepted by the module during the period that lock-out is active.​

Als je een legale en geregistreerde versie van VCDS hebt dan heb je ook de beschikking over bovenstaande informatie en kun je op het Ross-Tech forum ook lezen wat je nu moet doen...
door Mari
#2848837
Welk antwoord zoek je dan?

Je post een 6-tal security-codes waarvan er sowieso 3 niet voor de module "engine" zijn... Maar gezien je geen antwoord geeft op vragen, niet verteld of je een legale versie van VCDS gebruikt en dat je waarschijnlijk ook niet weet of de module geblokkeerd is en voor welke tijd.
Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]

Jah dan gw de connector los halen van de dynamo of[…]

Probleem met lege accu is opgelost. Het bleek toch[…]

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]

Ja gaat prima. Vorig jaar ook aangepast in de spie[…]

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]