VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene VW Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door daNpy
#2847277
Ik heb inmiddels gevonden waarom hij de updates niet pakt. De FEC code is te oude en gelimiteerd tot eind 2020. Helaas kan ik daarvan geen mappen vinden.
Het updaten van die FEC code kan als het goed is wel, maar dan moet je hem patchen en weer speciale software en een tool gebruiken om te schrijven (ik heb net een VCDS gekocht).

Ik weet niet of het met een firmware update wel kan. Ik heb die ook een gevonden die wat nieuwer is, maar volgens mij helpt dat ook niks.
Gebruikersavatar
door Antera
#2847312
Contact me even via www.vcds-coding.nl met meer info. Mijn glazen bol laat helaas niet zien wat voor auto en wat voor mediasysteem er aanwezig is.

Software update helpt zo ie zo niet met je probleem en VCDS kan daar ook niks mee :-D
door bert2
#2848428
Op zoek naar een nieuwere kaart dan die van juni 2023 (de DiscoverMedia2_EU-AS_2110_V18) zag ik dan de meest recente kaart nu die was van november 2022 echter het blijkt dat dit precies dezelfde 2110 is die eerder van juni 2023. Merkwaardig. En bovendien, voor de Pro versie is er wel een nieuwe gekomen in november 2023 maar niet voor de gewone MIB2.
Gebruikersavatar
door Antera
#2848431
Er komt geen nieuwe meer uit. Die voor de High is 2024/2025 en voor jouw unit is er alleen nog maar de 2023/2024
door VWCaddy
#2848801
Als ik nu die van november 2022 erop zet geeft hij wel 2024 aan maar bij de details staat deze V2110 ofzo. Is dit dan geen of wel een update?
door fritsv
#2848914
Antera schreef: 09 mar 2024 19:00 Er komt geen nieuwe meer uit. Die voor de High is 2024/2025 en voor jouw unit is er alleen nog maar de 2023/2024

ik heb zaterdag V19 van de VW site gedownload. :-)

groet Frits
door bert2
#2848934
Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '23). Waarom dat zo lang moest duren ??. VW maakte er wel een rommeltje van want waar eerder de meest recente die van juni '23 was, was dat later die van november '22. Echter, het bestand bevatte dezelfde kaart (v18). Het lijkt ook niet nodig de update v19 via je account binnen te halen. Gewoon via "Discover Media Update" lukte dat ook.
Welke android radio?

Zou is naar Xtrons kijken.

Ja, daar ligt het niet aan helaas

Officieel mag VW het werken aan een auto door ande[…]

Storing CarPlay Seat Leon

Allereerst welkom op het forum... Heb je ook al e[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

De auto's uit 1999 hebben helaas nog niet een erg […]

Vreemd geluid bij wegrijden

Alleen als de auto koud is, en het koud is buiten?[…]

Golf 2 1.8 8v caberateur gezocht!

Wie o wie heeft er nog een werkende caberateur voo[…]