VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de ID3
#2848835
Hallo,

Na mijn debacle van de vorige keer met de keyless entry antenne en een niet herkende sleutel melding heb ik nu nog een klein issue dat recentelijk daarna is verschenen.
Nadat ik hem opgehaald heb en thuis aankwam heb ik mezelf weer aangemeld in de auto mijn mijn VW login. Alle instellingen weer naar mijn wens gezet, en alles online services stonden op groen (ook in de app). Zag ik daarna dat het lampje bij de SOS knop rood bleef knipperen.
Eerste ingeving was dat het misschien wat tijd kostte, maar helaas. Na een paar dagen nog eens geprobeerd de fabrieksinstellingen terug te zetten en opnieuw aan te melden, Loste helaas niks op.

Iemand enig idee?
Overigens heeft mijn auto wel gewoon een online verbinding met 4g.
Laad info en positie via de app etc. werken prima.
#2848932
Denk dat het linkje net wat anders beschrijft.
Bij mij knippert hij de hele tijd rood (ik lees uit de link dat zijn S.O.S. lampje constant brandt) en ik heb ook geen melding op het scherm staan.

Ben overigens toch maar weer even langs de dealer gegaan om het eens na te vragen.
We kijken wel "ff".... een goede 1,5 uur later is de diagnose dat de nood accu, die zou zich onder de achterbank bevinden, ter grootte van een mobiele telefoon zoals ze zeiden, uitgevallen zou zijn.
Dat zou dan weer minimaal een dag duren om die te vervangen en te kijken of dat het probleem oplost.

@vwbasm hij krijgt ook wel een stuurspanning van[…]

cockpit valt uit Golf 5 GTI 2005

De stekker hebben we inmiddels gecontroleerd maar […]

Zit bij een afneembare haak meestal niet aan de ha[…]

Tikken als de wagen uitstaat

Hahahaha nee de marter heeft geen eclectische aans[…]

Meeting nh?

De laatste meeting die door het VWForum zelf is ge[…]

waarde bepaling

Als het echt belangrijk is voor je, kun je een tax[…]

Comfort openen (sluiten)

Dit zou je idd met vcds (vagcom) kunnen aanpassen […]

Golf 5 GTI 77-RF-PL

Ik denk dat je met een foto op FB veel sneller geh[…]