VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de ID4
#2849056
Na de software upgrade naar versie 3.2 (volgens mij) heb ik problemen met de nieuwe Battery Care Mode. Twee problemen:

1. Ik kan de Battery Care Mode wel uitzetten maar dan krijg ik echt iedere keer/rit de melding dat de mode uit staat met de vraag/suggestie om deze aan te zetten. Kan dit op een of andere manier écht helemaal uitgezet worden, zodat die meldingen tenminste wegblijven?

2. Ik heb de laad-instelling altijd gewoon op 80% staan. Als ik de Battery Care Mode áán zet dan krijg ik ook om de haverklap (bijna iedere dag, sommige dagen zelfs meer dan 1 keer) de melding dat de instelling ná de lading teruggezet gaat worden naar 80%, op momenten terwijl er helemaal geen lading gestart wordt en de instelling dus al op 80% staat. En het rare en vervelende is dat vervolgens de Battery Care Mode de instelling juist naar 100% gezet heeft. Waardoor ik bij de volgende lading altijd even moet checken of deze wel goed staat.

Ik ben vooralsnog niet heel blij met deze battery care mode. Iemand enige idee wat hier aan de hand kan zijn en hoe dit opgelost kan worden?
Sterretje Voorruit behandelen

Hallo, Wil mijn ervaring met reparatiesetje gaa[…]

Kan hewt iets te maken hebben met automatische hoo[…]

Displays zwart

@Mick59 > Heb je al wat meer duidelijkheid? T[…]

Panorama dak gaat niet helemaal open.

Wubbe Engineering te Westervoort raadplegen... zij[…]

Airco lijkt niet te koelen

Deze heb ik ook gehad airco laten bij vullen en he[…]

Update discover media

Welke dongle is dat dan? Zoek in Google met:[…]

Car play /android/radio /navi

Hoi Rene. Ik heb een paar maanden terug een Xtrons[…]

Ik heb verschillende problemen met mijn ID.3 waaro[…]